کد خبر 991505
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
مایک پامپئو نمایه

وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری گفت که رئیس جمهور آمریکا بدون هیچ پیش‌شرطی می‌تواند با رئیس جمهور ایران در سازمان‌ملل دیدار کند.

به گزارش مشرق، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری مشترک با «اسیتون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا می‌تواند با «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران بدون هیچگونه پیش‌شرطی در سازمان ملل دیدار کند.

بیشتر بخوانید:

سیا از ترس دهن‌لقی ترامپ جاسوس خود را فراری داد

پامپئو در این کنفرانس خبری با بمباران سوالات خبرنگاران درباره برکناری «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا مواجه شد و در پاسخ به سوالی گفت که با رفتن بولتون رویکرد سیاست خارجی آمریکا تغییری نخواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد از جان بولتون خواسته از سمتش استعفا کند.

ترامپ در توئیتر نوشت: «شب گذشته به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر در کاخ سفید به خدمات او نیاز نیست. من و همین‌طور برخی از افراد دیگر در دولت با بعضی از پیشنهادهای او به شدت مخالف بودیم، بنابراین از جان خواستم استعفایش را تقدیم کند که او صبح امروز این کار را کرد. از جان بابت خدماتش بسیار متشکرم. هفته آینده مشاور امنیت ملی جدیدی معرفی خواهم کرد.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    5 0
    منتظر باش تا صبح مرگت بدمد
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    1 1
    درد و بلای بولتون روی سر مشرق
  • DE ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    1 0
    شاید اقای روحانی اصلا نمیخواد روی نحس تورو ببینه! عجب سریشی هستند اینا! همه ایران میدونن تو مذاکره بدتر از صدام چه تحمیل هایی رو میخوای بار ایران کنی. جوابت نه هست. شروط تون رو هر روزجار میزنید. بچه گیر اوردید؟
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    1 0
    رهبر کره شمالی از دیدار با ترامپ چه خیری برد جز اینکه وسیله تبلیغاتی برای ترامپ شد؟ ترامپ می خواهد با روحانی ملاقات کند عکس بگیرد برای دوره انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا بعد هم به رئیس جمهور بگوید باید فعالیتهای هسته ای حتی صلح آمیز و فعالیتهای موشکی را متوقف کنید بدون اینکه از لغو تحریمها حرفی بزند خوب از ابتداء معلوم است این دیدار هیچ ثمره ای ندارد
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    0 0
    همه برای صلح تلاش کنیم جهان به یاری خداوند متعال به طرف خیر و خوبی پیش میرود خداوندا به ما کمک کن تا خوبی های جهان را بیشتر کنیم خداوند به دولتمردان جهان کمک کن تا به طرف صلح قدم بردارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس