کد خبر 99133
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۲
به گزارش مشرق، روزنامه خراسان نوشت:

خبر خوش هسته اي از نطنز شنيده مي شود


پس از اظهارات رئيس جمهور در راهپيمايي روز 22 بهمن مبني بر اعلام قريب الوقوع چند دستاورد مهم هسته اي، گمانه زني هاي مختلفي درباره اين وعده مطرح شد اما شنيده شده اين 2 دستاورد متعلق به مجتمع غني سازي نطنز بوده و قرار است امروزبه صورت ارتباط مستقيم ويدئويي محمود احمدي نژاد با اين مرکز، افتتاح شود. گفته مي شود در مراسم امروز تقدير ويژه اي نيز از تلاش هاي شهيد احمدي روشن در برنامه ريزي و مديريت اين 2 دستاورد مهم هسته اي خواهد شد. در عين حال پايگاه اطلاع رساني دولت خبرداد: چند دستاورد هسته اي امروزبا حضور رئيس جمهور رونمايي مي شود.

سفر هيئت 70 نفره ايراني به کشور کوچک خارجي

گفته مي شود طي روزهاي گذشته 2 تن از مسئولان دولتي سفرهاي جداگانه اي به يکي از کشورهاي کوچک خارجي داشته اند که اين موضوع با تعجب مسئولان اين کشور همراه بوده است چراکه يکي از اين مسئولان، هيئتي 70 نفره را با خود به اين سفر آورده بوده تا همکاري هاي اقتصادي 2 کشور را بررسي کنند در حالي که حجم مبادلات تجاري ايران با اين کشور کمي بيش از 100 ميليون دلار است. همچنين به علت ناهماهنگي طرف ايراني، امکان گفت وگو با رئيس جمهور اين کشور نيز فراهم نشد.

تفويض اختيار آيت ا... لاريجاني به روساي دادگستري درباره برخي پرونده هاي زمين

در حالي که بر اساس بند 2 ماده يک قانون الحاق موادي به قانون حمايت از توليد و عرضه مسکن، مقرر شده بود قضاتي به منظور رسيدگي و صدور راي درباره زمين هايي که عرصه آن از املاک متعلق به دولت، سازمان ها، نهادهاي عمومي يا اوقاف در استان هاي مختلف کشور باشند، انتخاب شوند، شنيده شده آيت ا... لاريجاني رئيس قوه قضاييه اختيارات خود در صدور اين احکام را به روساي دادگستري هاي استان تفويض کرده تا يکي از قضات مجرب استان را براي اين کار منصوب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس