کد خبر 990740
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
رحمان رضایی

رحمان رضایی که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را دارد و قبل از آمدن استراماچونی به استقلال به این مربی مشاوره می‌داد، مدعی شده که دیگر هیچ ارتباطی با سرمربی استقلال ندارد.

به گزارش مشرق، شما سال‌ها در لیگ ایتالیا بازی کردید و شناخت بالایی از فوتبال این کشور دارید. استقلال با استراماچونی، مربی ایتالیایی‌اش بازی اول را به ماشین‌سازی باخت و بازی دوم را هم با فولاد مساوی کرد.

با این شروع می‌توانیم به آینده استقلال امیدوار باشیم؟

 قضاوت درباره استقلال و استراماچونی خیلی زود است. یک مربی از یک کشور دیگر آمده که هیچ شناختی از فوتبال ما و استقلال ندارد. کل ساختار تیم عوض شده و حالا می‌خواهد یک تفکر دیگر را در تیم جا بیندازد، باید به آن زمان داد. در همه جای دنیا به یک مربی وقت کافی می‌دهند تا تفکرات خود را بتواند به بازیکنان دیکته کند. نباید استراماچونی را تحت فشار قرار دهیم. حداقل تا نیم فصل باید صبر کرد و بعد در مورد نتایج استقلال صحبت کرد.


بحث دیگری که اخیراً بیش از گذشته از سوی کارشناسان فوتبال مطرح است، حضور یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی است. قبل از حضور استراماچونی در ایران صحبت‌ از مشاوره شما به این مربی بود و حتی حضورتان روی نیمکت استقلال.

 همینطور است. قبل از حضور آندره‌آ استراماچونی در ایران با من از باشگاه استقلال تماس گرفتند و حتی بعد از حضور استراماچونی در ایران ارتباط خوبی با ایشان داشتم و فقط تجربیاتم را در اختیار این مربی بزرگ ایتالیایی قرار دادم اما دیگر نه ارتباطی وجود دارد و نه پیشنهادی از طرف باشگاه استقلال دارم و صحبت در مورد آن را باید تمام کرد. برای استراماچونی و باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم این تیم که در این چند وقت اخیر به من لطف داشتند آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

برنامه ویژه استراماچونی برای چشمی


باشگاه پرسپولیس به مانند استقلال تغییرات زیادی در کادر فنی خود داشت. با رفتن برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. پرسپولیس را در دو دیدار گذشته چطور دیدید؟
 خیلی خوب بود که برای حفظ برانکو بیشتر تلاش می‌شد. برانکو جزو مربیان موفق خارجی فوتبال ایران است اما شرایط به گونه‌ای رغم خورد که با باشگاه پرسپولیس قطع همکاری کرد. وضعیت استقلال با پرسپولیس متفاوت است به این دلیل که پرسپولیس ساختار تیمی فصل قبل خود را حفط کرده است و این می‌تواند یک فاکتور تأثیرگذار در ادامه لیگ باشد. کالدرون مربی باتجربه‌ای است. صددرصد می‌تواند تیم را به موفقیت برساند و باید به این تیم و کادرفنی زمان داد تا خودشان را در ادامه لیگ پیدا کنند و حتم دارم که پتانسیل خوب شدن را دارند.
 

بازی دربی در هفته چهارم برگزار خواهد شد. فکر نمی‌کنید برگزار شدن این بازی در هفته‌های آغازین لیگ کمی از جذابیت این دیدار کم کند؟
 بازی دربی جدا از بحث جدول و چه تیمی ضعیف و چه تیمی قوی است، برگزار می‌شود. حساسیت این بازی ربطی به امتیازات دو تیم و حتی جدول ندارد و البته فاصله امتیازات هم به جذابیت این دیدار اضافه خواهد کرد و امیدوارم بازی خوبی به دور از تنش و درگیری باشد و هواداران از آن لذت ببرند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس