کد خبر 990334
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
آمریکا و اسراییل

دولت آمریکا از صدور بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان جلوگیری کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آسوشیتدپرس با گزارش این خبر نوشت به پیش‌نویس اولیه این بیانیه دست پیدا کرده است. در این بیانیه «تمامی موارد نقض خط آبی» محکوم شده است.

حزب‌الله لبنان در واکنش به تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه یک خودروی زرهی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضدتانک قرار داد. پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت لبنان در واکنش به تعرض و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی از جمله حمله با پهپاد به جنوب بیروت و همچنین حمله هوایی به سوریه که به شهادت دو عضو حزب‌الله منجر شد، صورت گرفته است.

بیانیه شورای امنیت که فرانسه آن را تهیه کرده بود از همه طرف‌ها می‌خواست «حداکثر خویشتنداری و آرامش» را از خود نشان دهند و از صدور بیانیه‌هایی که می‌تواند به دامن زدن به تنش‌ها منجر شود خودداری کنند. دیپلمات‌ها به خبرگزاری آسوشتیدپرس گفته‌اند آمریکا به این بهانه که بیانیه مذکور حزب‌الله را محکوم نکرده با آن موافقت نکرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    48 25
    دمش گرم.قراره اسرائیل لبنان و عراقو شخم بزنه سوریه هم که هفته ای یکبار شخم میخوره.به خودتون دلداری ندید دلیل وتوی این قطعنامه این نبوده که شبه نظامیان شیعه لبنانی محکوم نشدن
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      17 12
      به زودی آلبانی رو هم شخم می زینیم آشغال ها
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      3 11
      حرومزاده
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      12 7
      یا صهیونیستی یا مزدور صهیونیست. فرقی هم نمیکنه چون لعنت خداوند بر هر دو. بسوز و از این سوزش بمیر که آینده روشن است
  • ایران AT ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    8 0
    براساس پژوهش نیویورک تایمز>>آمریکا در نگرانی از حمله ی پیش دستانه اسرائیل به زیرساختهای هسته ای و نظامی ایران»سالها تکاپوهای اسرائیل از ایران را رصد میکرد»برای نمونه ماهواره های آمریکایی پی بردند که اسرائیل از پایگاه های محرمانه در جمهوری باکو(آذربایجان) پهپادهای جاسوسی خود را بر فراز ایران به پرواز درمی آورد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس