کد خبر 990200
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
مارادونا

وکیل دیگو مارادونا می‌گوید احتمال پیوستن او به باشگاه آرژانتینی خیمنازیا به عنوان سرمربی، چیزی در حدود هشتاد درصد است.

به گزارش مشرق، بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره پیوستن دیگو مارادونا به باشگاه آرژانتینی خیمنازیا که در سوپرلیگای این کشور حضور دارد، وکیل مارادونا می‌گوید احتمال نشستن دیگو روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی وجود دارد و این احتمال چیزی در حدود هشتاد درصد است.

بیشتر بخوانید:

مارادونا: کار مسی مرا به یاد خودم انداخت

مارادونا بعد از آنکه در ماه ژوئن امسال باشگاه دسته‌دومی مکزیکی دورادوس را ترک کرد تا کنون بدون تیم بوده است. مارادونا در آن زمان از ناحیه شانه و زانوی پا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و به همین دلیل دورادوس را ترک کرد. خیمنازیا که از آن به عنوان تیم بعدی مارادونا یاد می‌شود در فصل جدید سوپرلیگای آرژانتین تا کنون از پنج بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و در قعر جدول قرار دارد.

اوایل هفته جاری سرمربی خیمنازیا، داریو اورتیز به دلیل شروع بسیار بد این تیم در فصل جدید استعفا داد. با اینکه در روزهای گذشته مارادونا این شایعات مربوط به خودش و خیمنازیا را به صورت تلویحی تکذیب کرده بود ولی حالا وکیل او می‌گوید او به زودی به این تیم خواهد پیوست.

ماتیاس مورلا وکیل مارادونا در این باره گفت:" دیگو خیلی خوشحال است. خیلی وقت است که یک تیم آرژانتینی به فکر استفاده از مارادونا به عنوان سرمربی نیفتاده بود. مارادونا می‌خواهد این شغل را قبول کند و رئیس باشگاه هم می‌خواهد دیگو سرمربی تیمش باشد. هواداران هم از طریق شبکه‌های اجتماعی به او خیلی ابراز محبت کرده‌اند. ما در مسیر مثبتی قرار داریم و تنها کارهای فرمالیته باقی مانده. ما روز پنج‌شنبه دیدار می‌کنیم و احتمال اینکه معامله سر بگیرد چیزی حدود هشتاد درصد است".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس