محسنی اژه ای

معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه قصد ندارد با بگیر و ببند تاثیر منفی ایجاد کند و تا جایی که دستگاه اجرایی وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند، در آخرین مرحله وارد عمل می‌شویم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه، ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در محل سالن همایش ولیعصر دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: در ایام ماه محرم و صفر باید با ولایت و حضرت سیدالشهدا (ع) تجدید بیعت کنیم تا بتوانیم در رکاب حسین (ع) بوده و تا آخر باقی بمانیم. ابعاد قیام امام حسین (ع)، سراسر درس، عبرت‌آموزی و الگویی برای بشریت است.

وی افزود: عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی، جبهه مقاومتی را شکل داده که شاهد موفقیت‌های روزافزون آن هستیم و در مقابل آن دشمن نیز ضعف روزافزون و قابل توجهی دارد. ترامپ که در راس شیطان‌ها قرار داشت و حرف و حدیث‌ها می‌زد و پیغام می‌فرستاد، چه شد؟ استقامت، ایستادگی بصیرت، همدلی و هماهنگی موجب پیروزی ما شد.

بیشتر بخوانید:

محسنی‌اژه‌ای: یک شرکت خودروساز، خودرو را تنها به ۱۵ نمایندگی می‌دادند

معاون اول قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: بایستی توان شناخت دوست از دشمن و صادق از منافق را داشته باشیم و به مردم و کشورمان خدمت کنیم. برای تحقق صفا، صمیمیت، همدلی و همراهی باید نقطه اتکایی وجود داشته باشد که آن ولایت فقیه است.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: نقش مدیر در هر دستگاهی از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید آن را جدی گرفت و در هر مجموعه کوچک و بزرگ، مدیران شایسته و جهادی با روحیه انقلابی انتخاب کرد.

وی با تاکید به سخن رهبری مبنی بر اینکه امروز مسئله اقتصادی اهمیت دارد و شرایط جنگ اقتصادی حاکم است، افزود: قوه قضاییه قصد ندارد با بگیر و ببند تاثیر منفی ایجاد کند، تا جایی که دستگاه اجرایی وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند، از اینکه در آخرین مرحله وارد شویم استقبال می‌کنیم.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه عنوان کرد: اگر برنامه‌ریزی‌ها خوبی انجام شده بود، روند کار به قوه قضائیه محول نمی‌شد؛ در سال ۹۶ و ۹۷ حدود ۳۰ میلیارد دلار برای کنترل بازار ارز کشور هزینه شده که ۱۸ میلیارد آن برای سال ۹۶ بوده است، اما از این مبلغ چقدر برای کار مردم گره‌گشا بوده و چقدر به دست مصرف‌کننده رسیده است؟

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: در این شرایط به دستگاه‌های امنیتی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه متوسل شدند که بیاید و جلوگیری کنید که وضعیت بازار در زمینه مسئله ارز بسیار ملتهب است.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: نیروی انتظامی با کمبود نیرویی که دارد تعداد قابل توجهی از نیروهای آگاهی خودش را به صورت آشکار اختصاص به این کار داد و شبانه‌روز تلاش کردند تا برهم‌زنندگان بازار ارز را شناسایی کنند و در نهایت به این رسیدیم که زیر نظر بانک مرکزی دارند این کار را می‌کنند.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: امروز که شیطان بزرگ شاخ و شانه می‌کشد، باید به بهترین نحو از ارز موجود خود استفاده کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: بخشی از پرونده‌های تحت رسیدگی قوه قضائیه شامل بحث واردات کسانی است که به قیمت دولتی، ارز دریافت کرده‌اند؛ که یا مطلقاً جنسی وارد نکرده‌اند یا جنسی را وارد کرده، نگه داشته و بعداً آن را با قیمت ارز روز یا بیشتر از آن فروخته‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    31 0
    بانک مرکزی زیر نظر کیا کار میکرده؟ آقا سرچشمه رو بخشکونید سرچشمه رو دریابید!
  • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    26 0
    چراباشدت باآنهابرخوردنمی کنید؟چراسرماررانمی کوبید؟چرا؟چرا؟همه می دانندکه این دولت نیرنگ وفریب این بلا راسرمردم آورده.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    24 0
    واقعا باعث تاسفه. امیدوارم قوه قضاییه همشونو به سزای اعمالشون برسونه.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    27 1
    این حرفا انگار دل مردم رو بیشتر می سوزونه بجای اینکه بیایید توی رسانه ها جار بزنید، اون افراد رو به صلابه بکشید
  • HAMED SE ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    17 0
    با سلام عرض ادب جناب آقای رئیسی شما را به جد بزرگوارتان (ص) سوگند می دهم با مفسدان از قشری که هستند بر خوری شدید داشته و بدانید ملت مظلوم نیک سرشت ایران با شما هستند و رهبر پشتیبان شماست۰
  • طاهره IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    19 0
    اینکه برهم زنندگان بازار ارز زیر نظر بانک مرکزی کار میکردند خیلی حرف سنگینیه!!!فکر میکنم دیگه نهادهای امنیتی باید به جای خارج تمرکزشون رو روی این دولت بگذارند تا با بی عرضه گی هست و نیست مملکت رو به فنا نده!!! پدر مردم از این گرونی دراومده و هرروز هم داره اخبار بی کفایتی دولت منتشر میشه به کی پناه ببریم؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    17 1
    آنوقت شما چه می‌کردید جناب که اینها اینطور پروبال گرفتند
  • محسن چابهار IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    15 2
    خدا لعنت کنه این قوم کافر که از سامری و قارون هم بدترند چون قارون خون فراعنه رو مکید اینا خون مردم هم میهن خودشون رو.اقای رئیسی به داد ما برسید شمارو به جدت قسم میدیم به داد ما برسید ای لیبرالها این تذهبون
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    0 0
    بیشتر بدبختیهای مردم بطور سیستماتیک از قبل طراحی و اجرا میشوند .
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    7 0
    آقای اژه ای شما در مقابل آنها چکار کردی؟
  • DE ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    3 0
    برهم‌زنندگان بازار ارز زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کردند/ هرچه بگندد نمکش میزنند - وای به روزی که بگندد نمکش میزنند !! باور کن بازهم نمکش میزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس