کد خبر 989107
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
حوادث نمایه

خواستگار عصبانی که به اتهام آتش زدن پدر دختر مورد علاقه‌اش به پرداخت دیه و زندان محکوم شده بود با درخواست اعسار خواهان آزادی خود شد.

به گزارش مشرق، این ماجرا روز دوم اردیبهشت سال ۹۳ اتفاق افتاد. مأموران پلیس پس از دستگیری رضا -۲۲ ساله- وی را تحت بازجویی قرار دادند. وی گفت: «من خواستگار بهار بودم، اما هربار خانواده‌اش به من جواب رد می‌دادند. روز حادثه بار دیگر به خواستگاری رفتیم، اما با برادرانش درگیر شدم و وقتی پدر «بهار» خواست ما را از هم جدا کند من ناخواسته بطری بنزین را که در گوشه حیاط بود روی سر و صورتش پاشیدم و بعد هم از شدت عصبانیت با فندکی که داشتم او را به آتش کشیدم.»

بیشتر بخوانید:

عاشقی پشت میله‌های زندان!

عامل جنایت: او را کشتم، چون مرا تحقیر می‌کرد!

پـس از تکـمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور ملکی و غفاری - مستشاران دادگاه - تحت رسیدگی قرار گرفت. متهم در آخرین دفاعیاتش به قضات گفت: «من قصد کشتن او را نداشتم.

الان هم بشدت پشیمان هستم.» قضات دادگاه در ادامه تحقیقات دریافتند پدر بهار بیماری دیابت داشته و مرگ وی به‌خاطر عفونت سوختگی‌هایش بوده است.

بدین ترتیب قتل را شبه‌عمد تشخیص دادند و رضا را به پرداخت دیه کامل و سه سال حبس محکوم کردند.


با گذشت حدود پنج سال از این حادثه متهم با درخواست اعسار از قضات خواست با توجه به اینکه توانایی پرداخت دیه را ندارد وهیچ فردی هم نیست که از او حمایت مالی کند او را آزاد کنند تا با کار کردن مبلغ دیه را فراهم کند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    32 11
    کاری نداره بابا شما ایشون رو مرگ مغزی کنید با فروش اعضاش به بقیه هم یک عده رو نجات بدین هم دیه اون بابا رو بدین
    • یاقوت IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      43 0
      اصلا اگه خانواده ای بدلایلی که خودشون میدونند دوست نداشته باشند دخترشون به یک نفری که اومده خواستگاری جواب مثبت بدهد ویا اینکه خود دختر تمایلی به ازدواج با کسی که چندبار هم اومده خواستگاری نداشته باشه کیو باید ببینه؟ بعد میان دست به جنایت می زنند وقتی هم که پای چراغ تاریکه به غلط کردم میافتند. بخشش برای این آدما اشتباه محضه. یعنی ظلم شده درحق اون پدری که یک عمر زحمت کشیده برای فرزندانش حالا توسط یک نفری که دیوانه بوده مظلومانه کشته شده. به نظرمن حکم این آدما حداقلش حبس ابد بدون تخفیف هست
  • US ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    8 22
    افرین. اعدام کار خوبی نیست.
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      46 12
      اِ... ! كار خوبي نيست؟! اگه يكي بياد پدر يا مادر يا خواهر و برادر و فرزند خودت رو آتيش بزنه و يا به يك شكل ديگري بكشه ,آيا حاضري همين حرف رو بزني؟! اگر لغو مجازات اعدام قاتلان و آدمكشها نتيجه مثبتي داشت كه الآن نبايد شاهد اينهمه قتل و جنايت و آدمكشي در كشورهاي اروپايي باشيم.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    20 3
    اعدامش کنید دیههم ندهید مگر دسته گل پرورش دادهاند که پول هم به خانواده قاتل بدهید مگر مردم اختیار دختران ویا پسران خود را ندارند که یک عده کولی دست به چنین حرکات بی شرفانه بزنند وبعد بگویند اشتباه کردیم
    • LT ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      6 0
      کولی ها چنین جنایاتی نمی کنند. تهمت نزنید.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    19 1
    آقا یه سوال! فندک تو جیب ایشون چیکار می کرده؟ اهل دود و دم بودند؟
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    11 0
    وقتی دخترها تو کوچه جواب مثبت میدن بعد توخونه جواب منفی میشه..!
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    21 1
    آتشش بزنید این انگل فاسدونجس را.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس