کد خبر 988769
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
سحر اسکندری ۱۸ ساله

وقتی دختری با رویای زیبایی به اتاق عمل رفت، هیچ کس فکر نمی‌کرد تسلیم مرگ شود.

به گزارش مشرق، سحر اسکندری ۱۸ ساله که شاگرد اول مدرسه شان بود و تمام اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب می‌گذراند، با توجه به این که در رشته پزشکی قبول شده بود می‌خواست پرستار شود تا بتواند بیشتر به مردم خدمت کند.

دختر جوان در شرایط سختی بزرگ شده بود و هر روز رویاها و کارهایی را که قصد داشت انجام دهد در دفترش می‌نوشت و در دست نوشته‌هایش همیشه با فرشته نگهبان حرف می‌زد و حرف‌هایش را به او می‌گفت.

در این میان، غضروف روی بینی او باعث شده بود نوک بینی‌اش کج شود و به همین دلیل آرزو داشت با عمل زیبایی نقص آن را رفع کند تا این که خانواده‌اش به سختی توانستند هزینه جراحی را تهیه کنند و تنها دختر خانواده را در یک قدمی رسیدن به رویایش قرار دهند.

آخرین دیدار
روز ششم مرداد سحر همراه خانواده‌اش به بیمارستان مدرس تهران رفت و با خوشحالی، لباس اتاق عمل را پوشید و با خانواده‌اش خداحافظی کرد.

عقربه‌ها ساعت ۱۱ صبح ششم مرداد را نشان می‌داد که سحر وارد اتاق عمل شد و خانواده‌اش پشت در اتاق عمل منتظر ماندند. لحظات به سختی می‌گذشت و همه چشم انتظار بودند. پدر و مادر سحر پشت در اتاق عمل زیر لب دعا می‌خواندند تا دخترشان به سلامت از اتاق خارج شود.

در ساعت ۴ بعد از ظهر، پزشکان یکی پس از دیگری به اتاق عمل می‌رفتند و خارج می‌شدند و این رفت و آمدها باعث نگرانی خانواده سحر شده بود. هیچ کس جواب درستی به آن‌ها نمی‌داد تا این که یکی از پزشکان از اتاق خارج شد و خواست پدر و مادر سحر وارد اتاق اوشوند.

پزشک جوان به پدر و مادر سحر گفت که دخترتان به داروها واکنش نشان داده است، باید امروز در بیمارستان زیر نظر باشد و فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

سحر به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و ۱۸ روز زیر نظر پزشکان بود تا این که با تمام رویاها و آرزوهایش روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و دیگر نتوانست نتیجه عمل زیبایی اش را در آینه ببیند.

خانه‌ای در سکوت
خانه قدیمی یک طبقه با دیوارهای آجری که روی دیوارها بنرهایی از غم و سوگواری دیده می‌شد و روی همه آن‌ها اسم سحر نوشته شده بود، نشان از آن داشت که خانه دختر با محبت و دلسوز خانواده اسکندری است.

خانه در سکوت بود و روی صندلی اتاق دختر جوان یک پارچه سیاه کشیده شده بود. مادر او وقتی تصاویر و تقدیرنامه‌های دخترش را روی دیوار اتاق دید، اشک روی گونه‌هایش جاری شد و زیر لب می‌گفت: دخترم را از من گرفتند.

پدر سحر سعی داشت با خونسردی داغ دخترش را پشت تلخندهایش پنهان نگه ‍‌دارد، اما وقتی درباره دخترش شروع به صحبت کرد، خیلی زود سکوت کرد و داغ از دست دادن دخترشان را در گلویش نگه داشت.

پدر سحر گفت: روز ششم مرداد دخترم به اتاق عمل رفت و هرچه منتظر ماندیم از اتاق بیرون نیامد تا این که یکی از پزشکان اعلام کرد دخترتان به داروها واکنش نشان داده و باید شب در بیمارستان بستری شود.

وی افزود: شوکه شده بودیم، چون دخترم همه آزمایش‌های قبل از عمل جراحی را انجام داده بود و هیچ مشکلی در آزمایش‌ها نبود. قرار بود دخترم فردای روز عمل از بیمارستان مرخص شود، اما ۱۹ روز در بخش مراقبت‌های ویژه زیر نظر بود.

پدر این دختر جوان ادامه داد: سحر ۱۸ سال داشت، همیشه درس می‌خواند و تنها سرمایه‌های من در زندگی فرزندانم هستند که یکی از آن‌ها را پزشکان از من گرفتند.

وی افزود: روزهایی که دخترم در بیمارستان بود، پزشکان هر روز حرف‌های جدیدی می‌زدند و به ما امید می‌دادند، این در حالی بود که من از چند پزشک دیگر خارج از بیمارستان درخواست کمک کردم و هرکسی دخترم را می‌دید تاکید می‌کرد که او مرگ مغزی شده و اکسیژن به مغزش نرسیده است.

من آخرین بار جسد دخترم را دیدم، پزشکان حرف‌های دروغ زیادی به ما زدند، با این که خودم دخترم را به خاک سپردم، اما هنوز منتظر معجزه هستم تا سحر از در اتاق بیرون بیاید و با همان صدای همیشگی بگوید: «سلام بابا».

پدر داغدیده درباره اهدای اعضای بدن دخترش گفت: تصمیم گرفتیم اعضای بدن او را اهدا کنیم که مادر و برادرم با هم صحبت کردند و خواستند تا روز شنبه صبر کنیم شاید اتفاقی بیفتد، به همین دلیل پنج شنبه به بیمارستان رفتیم و همان روز با یکی از پزشکان جر وبحث لفظی کردم. قرار بود درباره رضایت مان برای اهدای عضو صحبت کنیم که ساعت ۱۲:۳۰ اعلام کردند دخترتان دیگر نفس نمی‌کشد و به کام مرگ فرو رفته است.

وی افزود: در وزارت بهداشت از کل مجموعه بیمارستان شکایت کردیم و یک شکایت نیز در دادسرای جرایم پزشکی ارائه دادیم. دخترم دیگر بر نمی‌گردد، اما با این پیگیری‌‎ها می‌خواهیم خانواده دیگری داغ فرزند نبیند.

داغ فرزند
مادر سحر نیز گفت: قرار بود سحر روز ۱۰ مرداد به اتاق عمل برود که پزشک دخترم با من تماس گرفت و خواست عمل جراحی را زودتر انجام دهیم که دخترم نیز پذیرفت.

وی افزود: همان روز یک دختر جوان دیگر برای عمل برداشتن زگیل از کف پایش به بیمارستان آمده بود که همسن دخترم بود و گویا سحر را می‌شناخت و با هم به اتاق عمل رفتند. دختر جوان از همان روز نخست به مادرش گفته بود که پزشکان سحر را کشتند، صورتش کبود شده بود و روی صورتش یک ملحفه سفید کشیده بودند.

مادر دختر جوان ادامه داد: مادر آن دختر شماره تلفنم را گرفت، اما هیچ وقت حرفی نزد و هر روز پیگیر حال سحر بود تا این که دخترم فوت کرد و همان روز گفت دخترش دیده که سحر از روز نخست در اتاق عمل فوت کرده و آن حرف‌ها برای امید واهی دادن به ما بوده است.

این مادر داغدیده افزود: دخترم درس خوان بود و پزشکی قبول شد، اما دوست داشت رشته پرستاری بخواند تا بعد از چهار سال بتواند به مردم خدمت کند که این اتفاق افتاد و مغز استخوان و دریچه قلبش را اهدا کردیم.

هیچ یک از مسئولان پاسخ گو نبودند و حتی از بیمارستان یک پیامک تسلیت نفرستادند و پیگیر نشدند.

دخترم هدف داشت و، چون به سختی بزرگ شده بود، می‌خواست به همنوعان خودش کمک و خدمت کند، اما پزشکان جان او را گرفتند، دکترها در حق دخترم کوتاهی کردند. درد بزرگی است که من مادر را می‌سوزاند و تا قیامت باید داغ بچه‌ام را ببینم.
وی گفت: هنوز باور نداریم که فرزندمان فوت کرده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص علت مرگ این دختر جوان از سوی مراجع قضایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 139
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    عمل جراحی بینی یکی از خطرناک ترین و پرریسک ترین عمل های جراحیه حتی بعضی با عمل قلب باز مقایسش می کنن این عمل می تونه به قطع عصب عضلات صورت و فلج شدن صورت یا بخشی از آن تا مرگ برسه اگر برای زیبایی کسی دنبال چنین عملی می ره باید بدونه بزرگ ترین ریسک زندگیشو می کنه دقت کنید خود همین دکترهای جراح بینی هیچکدام به بینی خود دست نزدند .
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      85 6
      متاسفانه با نسلی از دکترهای بیسوادی مواجه شدیم که هیچی بلد نیستند و خیلی راحت جون بیمارو میگیرن هیچکسم کاری از دستش بر نمیاد که جلوی این قتل عام این بیسوادارو بگیره فوق آخرش یه جریمه کوچیک تموم میشه ولی یه خانواده رو راحت داغدار میکنند...اکثر بیمارستانها همینطور شده مخصوصا اونایی که دانشجو دارند که دیگه باید فرار کرد...خدا به دادمون برسه
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      39 14
      جهان سوم همینه!
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      58 4
      خدابیامرزدش.نذارید سهمیه پزشکی افزایش یابد.کافیست یه سر به بیمارستانای دولتی سر بزنید تا دانشجویان پزشکی ببینید وقتی استاد ازشون چیزی میپرسه عین منگولها میگن نمیدونیم...
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      44 4
      مصونیت قضایی پزشکا باید ریشه کن بشه. تا کی باید حق قتل پزشکا رو واسه عمل امضا کنیم؟؟؟! من موتورم خراب بشه میتونم پیگیری کنم اما اگه منو بکشن پزشکا کسی نمیتونه بگه چرا. نگاه حیوانی به جون آدما تا کی باید تحمل بشه؟
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      4 3
      امار اشتباه پزشکی منجر به مرگ در انگلستان 20 هزار نفر در سال است
  • امیر SG ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    113 9
    چون از خانواده کم بضاعت بود وقصدش کمک کردن به همنوعانش بود دکترا که فقط پول را میشناسند کشتنش روحش شاد وخدا به خانواده اش صبر بدهد.ای کاشک ژن برتر بود
  • US ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    91 4
    خدا رحمتش کنه...جوون بوده..آرزو داشته...
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    73 3
    چقدر شوکه کننده و چقدر تلخ
  • amir IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    60 3
    غم انگیز ...
  • امیرخان US ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    77 5
    متاسفانه یک سری پزشک بی مسئولیت و در عین حال مدعی و پررو که به راحتی هم تبرئه میشن . اشتباهات پزشکی بشدت رو به افزایشه و قانون همیشه و در هر شرایطی طرفدار دکترها
    • یکی DE ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      23 3
      وقتی تموم پزشکامون با سهمیه باباشون پزشک شن همین آش و همین کاسه اس اینا هیچ برتری ندارن فقط سهمیه دارن خدا بیاموزدش
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    59 2
    ای خدا خیلی ناراحت شدم
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    40 2
    کمپانی پزشکی؟؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
  • نام ناشناس IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    25 75
    تسلیت می گم. ولی هرعملی عارضه داره وقتی یکی الکی میره زیر تیغ جراحی باید فکر اینجاش هم بکنه.این چه تب زیبایی هست که جامعه رو گرفته.کاش یکی باشه که قبل عمل مشاوره بده که یک عمر قراره دماغت صورتت رو مصنوعی ودلقلی بکنه حاضری؟؟گناه پزشکان نیست.گناه پدر ومادری هست که بچه رو زیبایی پرست بار اورده اند
    • IL ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      45 16
      انحراف بینی داشته میفهمی؟
    • جفتک IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      39 9
      تقصیر پزشکان است، بنده خدا میخواسته صورتش را اصلاح کند، انسان ذاتا زیبایی طلب است
    • ناشناس IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      44 4
      نهایت بی شعوریه که یه خانواده داغ دار رو سرزنش میکنی متاسفم..
    • salm IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      26 4
      خدا رحمتش کنه ولی یه سوال اینیکه نظر اولو گذاشته از اسراییل پیام داده؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      1 1
      نه وی پی ان اسرائیل دارن ایشون
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      1 0
      کسی که انحراف بینی داره نمی تونن خوب نفس بکشه حتی در خواب و در برخی موارد اصلا توانایی نفس کشیدن با بینی رو نداره و با دهان نفس می کشه
  • سحر FR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    55 42
    ابن چندمین مرگ بر اثر جراحی زیبایی هست . دولت چرا رسیدگی نمی کند ، بکر کنید ما هم فلسطینی هستیم دست به کار بشید
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      25 14
      چی می گی سیاست زده چه ربطی به فلسطین داشت
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    43 17
    جالبه!!!خانه محقر و فقر مالي هم باعث نميشه كه جراحي زيبايي از فكر دختركان سرزمينمان برود!!!خانواده اي كه با سختي خرج هنگفت عمل زيبايي را متحمل ميشود !!پزشكان برگه رضايت نامه دارند و خطر هرگونه اتفاق را منكر نميشوند و بارها كتبا گوشزد ميكنند هيچ مسئوليتي متوجهشان نيست!!!كاش كمتر به فكر ظاهر باشيم همه مان!
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    51 3
    مرده شور این جراحی زیبائی را ببرد
    • ناشناس IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      10 0
      خاک تو سر اون دکتر
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    23 31
    خوب اخه ادمای عاقل چیزی که خدا بهتون داده رو برای چی میخاین عوض کنید به والله این تو نسل های آتی شما هست خوبه درس خونده اید این دی ان یک شبه تغییر نمی کنه قرن ها لازمه که یک تغییر در دی ان ای یک فامیل به وجود بیاد ... یه نگاه به خونتون بنداز درست کردن در دیوار اون خونه واجب تره یا عمل دماغ
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      26 9
      میشد میلیون تا منفی بهت میدادم اولا ربطی نداره عمل بینی نه بگو عمل قلب کم کاری دکتر چیزیه که نباید نادیده گرفته بشه دوما همین شما نوعی وقتی میخوای دختری انتخاب کنی اولش به ظاهرش نگاه میکنی پس عقل داشته باش و فکر کن چی میگی
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      13 8
      خطاب به 10:58 اون عزیزم امثال شما بزرگوارید در خیابان دنبال زن آیندتون می گردید و عقلتون به چشمتونه وگرنه خانواده های ما هنوز هم به روش های قدیمی و بسیار بهتر و امن تر برای فرزندانشون همسر اختیار می کنند
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      13 3
      تو خودت که این حرفو میزنی اگه بینیت ایراد داشت اولین نفر تو صف جراحی بینی بودی. جراحی بینی طبیعی هیچ ایرادی نداره. ایراد وقتیه که میرن عروسکی میکنن.
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      3 5
      خطاب به 14:13 والله بینی و گوش من تو کشتی شکسته و خیلی هم پیشنهاد داشتم بیا عملش کن ولی نرفتم چون برام مهم نیست اون شمایید که فکر می کنید باید قیافتون زیبا باشه نه عقلتون کامل
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    45 5
    بيمارستان هاي ايران كشتارگاه هستند.وزير بهداشت مسئول اين آدمكشي ها بدليل داروهاي فاسد چيني است كه توسط فرزندان مسئولان وارد و توزيع مي شود
  • پويا نوري IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    39 1
    جريمه هاي قصور پزشكي براي پزشكان در حد جوك بيشتر نيست
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    34 2
    یکبار برای همیشه باید پزشکان بی تعهد رو از طبابت منع کرد. چه معنی داره حکمشون یک دیه ده بیست میلیونی باشه ؟
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    19 0
    سکوووت..وتاسف فراوان
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    28 1
    امان از قصور پزشکی ...مشکل ایشان الان کارتخوان است!
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    17 1
    رحمت لله به حق حسین ع
  • ناشناس IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    18 1
    روحش شاد و خانواده اش صبور باشند انشالله
  • علی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    25 1
    تسلیت به خانواده داغدار، قانون باید مدافع حقوق این خانواده مصیبت دیده باشد نه اینکه از قصور و تساهل فاحش پزشکان بیمارستان مدرس بگذرد!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    32 4
    قطعا پزشکان و پرستاران در این قضیه تبرئه خواهند شد و نهایتش گفته میشود خطای پزشکی بوده. متاسفانه امروزه در نظام اسلامی پزشکان چون پول دارند لذا با جان مردم مثه آب خوردن بازی میکنند اگرم باشون جر بحث کنی فوری از طرف حراست و نیروی انتظامی بازداشت خواهی شد یعنی جای جلاد و شهید عوض شده. نظام اسلامی ما رو فقط برای حضور در راهپیمایی ها میخواد. همین
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      0 0
      دقیقا چون رضاینامه گرفنند از والدینش دادگاه زود اونها رو نبرئه خواهد کرد دادگاه کارشو اسان میکنه با مدرک ظاهری و دنبال بررسی بیشنر نیس
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    24 42
    وقتی اسلام فراموش شد و ارزش زن فقط شد به زیبایی به خاطر یک تغییر جزیی و احمقانه در دماغ انسان ماده باید برود زیر تیغ جراحی. آنهم با پول خودش و به رایگان برای تماشای نرها!
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      12 6
      تو چه میدونی این بنده خدا هدفش چی بوده که بیخود قضاوت میکنی؟؟!!!شاید برای دل خودش اینکارو کرده چقد بعضیا احمقانه نظر میدن
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      1 0
      از جراحی زیبایی دماغ انگیزه الهی داشته؟
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    30 1
    نگران نباشید، پزشک پول داره دیه شو میده. ندادم بیمس
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      25 2
      اشتباه نکن .ب رخی پزشکان پول دادن براشون از جان دادن سخت هست. اینا به شدت به پول وابسته هستند .اگر سرمایه مثلا هزار میلیاردی داشته باشد اما برای دادن 100 میلیون تومن خیلی ناراحت میشود
    • بهروز IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      8 0
      بابا جان این عمل برای اونای که هر مفت میزنند عزیزه من بنده خدا نوک بینی کجی داشته برای نفس کشیدن هم اذیت میشده و خوب نفس نمیکشیده و کمی حرف زدن هم مشکل بوجود میاد هی میگین عمل زیبای فکر جون دختر بی گناه باشیم که از دست رفت
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    21 3
    وقتی پزشکان در اتاق عمل از باغ و ماشین و ویلا با هم صحبت کنند و وقت جراحی بیشتر فکر پولشان باشند همین هم می شود مافیای خطرناک جراحان مافیائی است که سلامت این کشور را به مخاطره انداخته است تا نظارت آزاد مردمی در بیمارستانها نباشد وضع همین است که مشاهده می شود
  • ناشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    14 2
    حالا فکر می کنین اون جراح یا کادر درمان رو چه می کنن ..هیچی
  • Sorosh IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    16 4
    یکی از همکاران من هم زیبایی بینی انجام داده الان حدود 2ساله از کما درنیومد
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    17 1
    چرا از یک ریال خودشان نمی گذرند باید به اشد مجازات محکوم شوند
  • حمید IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    11 1
    وقتی پول چشم همه را کور کرده و ما انسانها را نمی بینیم. بیمارستان و این دکترهای پول پرست باید جوابگو باشند.
  • تورج IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    15 1
    اکثر پزشک ها خیلی مغرور هستند و به واسطه پول زیادی که در میارن خودشون رو گم می کنند. معلومات و تجربشون خیلی پایینه و هیچ کمکی به بیمار نمی کنن. فقط وقت و هزینه مردم گرفته میشه و به راه غلط اقدام به درمان میشن که نتیجه ای نداره بلکه گاهی اوضاعشون بدتر هم میشه.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    17 0
    پدر و مادر بیچاره :((
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      10 0
      خدا رحمتش کنه خدا بهتون صبر بده.ان الله مع الصابرین.
  • ساس IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    21 1
    باید سر در اون بیمارستان گل مالید ... دکترای دو زاری ک فقط به فکر جمع کردن پول هستن
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    10 9
    متاسفم برای برخی دختران ...آخه خونتون بیشتر نیاز به اون پول داشت تا دماغت ...یعنی دختر ۱۸ بفکر زیبایی هست تا درس و پدر و مادرش ..
    • فاطمه IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      1 0
      گفتنش برای شما آسونه. هروقت هرروز بخاطر بینیتون مسخرتون کردن، هروقت هرروز تو کوچه بخاطر بینیتون بهتون تیکه انداختن اون موقع بیاید ادعا کنید عمل بینی خوب نیست
  • احد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    14 1
    سلام، روحشان شاد.حالا صبر کنید تازه اول کاره. نظام آموزشی چنان مرض شده اینایی که تازه فارغ التحصیل شدند یا در چند سال آینده فارغ التحصیل میشن. کلا در همه رشته ها اکثرا بی سواد هستند.خدا به داد بچه هامون برسه!!!!!
  • یک شیرازی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    19 1
    سلام، پزشکی در شیراز باعث نرگ دو تا خانم که ساکشن شکم داشتند شد، و الان برای فرار از قانون و فرار از بی وجدانی خودش در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس طبابت میکند، خدا واقعا از شما پزشکان که چشمتان را فقط پول و برج سازی گرفته میگذرد
    • Dr IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      5 16
      سلام میشه همه ی پزشکان رو خطاب قرار ندهید عمل جراحی در هر شرایطی هر کجای کره ی خاکی ریسک دارد و امکان مرگ در این عمل هست. لطفا همه ی پزشکان را خطاب نکنید و در ثانی کسی که لباس عمل را میپوشد همه ی جوانب را سنجیده و میداند خدا رحمتشان کند و انشاءالله خطاهای پزشکی کاهش پیدا کند. انسان جایز الخطاس ولی خطا در پزشکی به قیمت جان آدم هاست
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      5 2
      آقای dr که دم از خطای پزشکی میزنی باید بدونی غرور زیاد و پول باداورده زیاد سبب شده اینا در اتاق عمل جان مردم براشون از روی عمد مهم نباشه. بحث تعمد هست نه خطای پزشکی
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      8 2
      کسی که عرضه نداره این مسئولیت سنگین قبول نکنه. روزانه کلی قاتل تو کشور به جرم قتل عمد اعدام میشن، اینکار پزشک اگه قتل محسوب نمیشه پس چیه؟
    • ایدین IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      0 3
      به جای عمل دماغ دخترت به وضع زندگیت میر سیدی
  • زهیر IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    2 1
    آخی
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    5 0
    سلام، خداوند صبر دهد به پدر ومادر، داغ فرزند خیلی سنگین است، آن هم ور جوانب
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    3 4
    لطفا برای اینکه مطالب گزارشتون به عدالت نزدیک تر باشه،با طرفین ماجرا مصاحبه کنید..... به عدالت نزدیک تره
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      2 1
      حتما این کار رو میکنن
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    8 6
    وقتی کیلویی دانشجوی پزشکی گرفتن و بازهم ظرفیت رو بدون زیرساخت اموزشی بالا میبرن،نتیجه هایی این چنینی و بیشتر از این قابل انتظاره
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      9 4
      کجا کیلویی دانشجو گرفتن؟ اتفاقا ظرفیت پذیرش پزشکی در دانشگاهها از 4000 نفر در فاصله سالهای 75 تا 85 به حدود 2000 نفر در سالهای اخیر کاهش پیدا کرده، اتفاقا یکی از دلایل اینجور مشکلات پزشکی انحصار شدید و کمبود پزشکان متخصص هست که باعث میشه پزشکان موجود وقت کافی برای هر بیمار اختصاص نمیدن
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    7 3
    پزشکان مقصرن چون جز به پول قکر نمیکنن و روراستی را فراموش کردن من هم از قصور و دروغ پزشکان داغ دیدم
  • ش IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    12 1
    خدا لعنت کنه کسایی رو که الکی مدرک میدن وپزشک بیرون میکنند بچه منم با فنا دادند و زیر بار نرفتند لعنتی ها
  • سید IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    4 5
    علت این فاجعه یک بعدش به خانواده مرحوم و بعد دیگرش به پزشک و تیم اجرایی اتاق عمل هست وقتی خانواده ها آگاهی کافی از موضوع نداشته باشند خروجی بدی دارد و فریب تبیلغات ماهواره ها و دوستان و همکاران را می خورند چهره که خداوند متعال به انسان می دهد بهترین هدیه خداست چرا ما بدون دلیل تغییرش می دهیم و از طرفی چراغ سبزی است برای سودجویان و متاسفانه کادر پزشکی عمل جراحی فقط در صورتی اتفاق می افتد که شرایط اقتضا می کند که بیمار برای حیاتش نیاز مبرم و در صورت پزشک متخصص باشد نه غیر آن و از طرفی کم کاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد که نظارت بر این وقایع ندارد اگر هم دارد کافی نمی باشد و از طرفی قوه قضائیه هم باید کنترل و نظارت بر عملکردوزارتخانه ها و سازمانهای ذیربط داشته باشد تا جلوی اتفاقات بد را پیشگیری کند. خداوند به این خانواده صبر عنایت کند خدایش بیامرزد.
    • UU IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      3 3
      انحراف داشته انحراف...
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      9 1
      وقتی بینی نمای خوبی نداره و باعث میشه اطرافیان یجوری بهت نگاه کنن جراحی هیچ اشکالی نداره و اعتماد به نفسو میبره بالا، جراحی زیبایی افراطش بده.اگه بینی خودت کج بود هم همین حرفو میزدی؟
  • UU IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    4 1
    خدا لعنت کنه کسایی رو که مدرک الکی میدن بچه منم به فنا دادند وزیر بار نرفتند
  • امیر US ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    10 1
    این دکترا تو بیمارستان فیروزگر هم بابای من بعد ۵ تا عمل کشتن اصن دل ب کار نمیدن شده کشتار گاه بیمارستانها
  • ناشناس IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    4 13
    عمل جراحی عارضه داره بیهوشی خطر داره.بیمارستان هم دولتی بوده قراره بیمه ۱۵ ماه بعد بدکتر ۱۷۰ تومن بده.ربطی به دکتر وپول نداره.زیبایی پرست بوده بیمار مرحومه.با این نظراتی که مردم بدکترا میدن فقط باعث میشن که دکترا تو ویزیت حداکثر تجربه رو دریغ کنن ومریص سرگردان بشه . اگه دکتر بیسوادن چرا سکه میبرین که خوب درمانتون کنه پس مشکل بیسوادی نیست مشکل کمبود اجر واحترام بپزشک هست من دیدم مریص بخاطر اسهال بچه اش نیم سکه به دکتر میده میگه تورو خدا زود خوبش کنین سه بار سرم زدن دیگه جون داره
    • ناشناس ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      با قاتل نصبتی داری ؟
  • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    140 2
    قوه قضائیه باید انتقام این دختر مستضعف را از تیم پزشکی بی سواد بگیره.
  • Barati IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    11 3
    سلام باید به بعضی از این پزشک های ایرانی همراه مدرک طبابت مدرک تجارت دلالی ادمکش حرفهای هم بدن
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    3 4
    دماغش کمی کج‌هست ولی خوشگل کرده بود
  • تاشناس IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    3 6
    یه گناهی بدور برتون بندازین ببینین چند تا مایکل جکسون دارین انواع اعمال زیبایی با شخصیت َ فرو پاشیده وسطحی.تب مایکل جکسونی باید بخوابه.بخدا زشت تر میشین.دولت باید محدود کنه این عمل هارو. قران وامامان را بیاد اورید قبل این عمل ها.ادم حالش بهم میخوره از این همه ادم دلقلک گونه که احساس زیبایی هم دارند.این دکترا هزارتا عمل موفق هم داشتن دلیل بیسوادی دکتر نیست .عمل عارضه داره.هیچ عاقلی نمیره زیر چاقو الکی.برا زیبایی برین کشورهای همسایه وقت دکترا رو هم بیخودی نگیرین.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    2 8
    اگر پیامک تسلیت می فرستادند می گفتید فط یک پیامک فرستادند! اگر زنگ می زدند و تسلیت می گفتند می گفتید فقط زنگ زدند! اگر حضوری می آمدند می گفتید حضور مسئولین فقط آمدند خانه ما و به ما سر زدند!
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      4 1
      تو هم از منافع دکترهای بی انصاف بهره مندی وگرنه اینگونه سفسطه نمی کردی
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    4 1
    (با همه ی احترام به پزشکان با دانش و متعهد و به فکر مردم مستضعف بودن) چرا با پزشکان خاطی و مقصر برخورد قاطع از قبیل حبس ، لغو کامل و مادام پروانه پزشکی و ....نمیشود. جان انسان قابل جایگزینی نیست.
  • DE ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    8 1
    عصبهای بینی مستقیما به مغز متصل هستند و کوچکترین تحریک یا صدمه ای شوک بزرگی به مغز وارد می‌کند. اشتباهات پزشکی در همه جای دنیا اتفاق میافته ولی باید قوانین سخت تری برای اینگونه سهل انگاری ها تصویب بشه.
  • قاصدک IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    14 1
    خدالعنت کنه پزشکان بیسوادرو..ولی ایکاش سحرهم صبرمیکرددرسش تموم بشه واسه خودش کاره ای میشدحداقل پیش یه دکترخوب میرفت تایه پزشک درپیتی ...روحش شاد
  • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    13 0
    وقتی۶۰ درصد دانشجوهای علوم پزشکی با سهمیه وارد دانشگاه شدن نباید بیشتر از این از وضعیت پزشکی کشور انتظار داشت
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 1
    مشکل مملکت بحران دماغه.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    11 1
    کوتاهی پزشکان محرز است
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    9 2
    اعدام فقط
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 1
    واقعا برخی از پزشکان این مملکت فقط پول رو میشناسند خدا لعنتشون کنه البته پزشکان باشرافت نیز کم نیستند
  • مجتبی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 0
    وقتی دانشگاه شده سهمیه ای خانواده این اون همینه
  • ناصر IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 3
    خداوند همه کسانی که حق را پنهان میکنن مخصوصا پزشکان را دچار سرطان خون کند الهی آمین
  • بهروز IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    4 1
    خدا لعنت کنه همچین دکترای بی خدا رو و راست میگه پدر ان خدابیامورز که تو بیمارستان با هرکی حرف میزده جواب بهش نمیدادند مخصوصا اهالی اتاق عمل همه با هم هستن وهیچ حس دلسوزی ندارند یه حالت مافیای هم به یک زبان حرف میزنند خلاصه که نمیشه به دکترا و پرستارها اطمینان کردبله من برادرمه داشتن جلوی چشم خودم میکشتن که فقط خدا به دادمان رسید چی بگم چقدر دلم برای این خوانواده میسوزه من که میدونم این دکتر کاریش نمی کنند تازه ممکنه تشویق هم بشه
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    8 1
    اینا بعضیاشون پزشک نیستن قصابن، فقط دعا کنین هیچ وقت پاتون به سمت این جماعتو بیمارستان باز نشه.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    8 1
    متاسفانه خیلی از مرگ و میر ما بخاطر قصور پزشکی هست بعضی خانواده ها متوجه میشن شکایت میکنن و بعضی هم نه طبیعی جلوه میدن که تو مرگ بیمار دخالتی نداشتن.
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      0 0
      واقعا شما تا بحال دکتری که خود عمل زیبایی نه عمل ضروری بر روی خود انجام داده باشد دیده اید؟
  • محمد IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 0
    بایستی این موارد به صورت ریشه ای بررسی و از تکرار این مصیبتها توسط مسولین نظام جلوگیری شود از جمله: ۱- حذف سهمیه از رشته هایی که با جان انسانها مرتبط است. ۲- الزام استفاده از دارو های با کیفیت توسط بیمارستانها جهت انجام جراحی. ۳- گرید بندی مراکز جراحی و نظارت دائم بر عملکرد جراحان حتی جراحان با سابقه.
  • NL ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    5 0
    چرا اسم بیمارستان وپزشک رو اعلام نمیکنید لااقل برای دید بهتر بقیه وانتخاب درست تر پزشک
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      18 0
      گفته مدرس
  • محمد عظیمی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    11 1
    انا لله و انا الیه راجعون. ان شاالله خدا رحمتش کند و به پدر و مادرش صبر عطا فرماید
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      2 14
      بابا مامانش باید خوشحال باشن چون بعد از زیبایی بینی خواسته های دیگری داشته که بااین فقری که دارند نمی تونستن پول تهیه کنن و متاسفانه فقر خیلی بدِ
  • ازادفتحی زاد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    1 0
    باسلام.همیشه این سوال ازخودم می پرسم چراپزشکان بینی خودراعمل نمی کنند وعمل لازیک چشم انجام نمی دهند.ومتاسفاته خیلی ازمردم ساده وزود باور را کور وناکار کرده اند.شمارا به خدااطلاع رسانی کنید وجلوی این همه بدبختی رابگیرید.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 2
    ببینید جامعه با به چه روزی افتاده است وقتی اسم اسلام را به یدک می کشیم اما ذره ای به ان عمل نمیکنیم واقعا چنین عمل های نیاز است؟خدا به ما و بچه های ما رحم کند
  • امیر فراز رزم آرا IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    17 1
    تا کی باید سکوت در مقابل مافیای جامعه نا محترم پزشکی رو ببینیم؟ مالیات نمی دید ،زیر میزی می گیری،مافیای دارو دارید،با مراکز فیزیو تراپی و عکس برداری و ارتوپدی و داروخانه زد و بند دارید. بی وجدان ها جون آدا رو راحت میگیرن ولی برای گرفتن کارتخون جونشون در میاره .
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 0
    قربون خدا برم ادمهای خوب و اینده داری مثل این دخنر ممیرند و ادمی بیخود مثل من زنده مونده که چی؟
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      3 1
      آخ آخ گفتی مظلومین دارن جوانمرگ‌میشن آتیش زدی به دلم
  • محمد IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    3 0
    خدایا ب خانواده ش صبر بده
  • US ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    1 1
    خدا رحمتش کنه،طفلکی
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    2 0
    نظام پزشکی = مافیای آدمکشی
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    2 0
    متاسفم
  • ناشناس IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    4 3
    اگه برای شکایت پیگیر باشن احتمالش هست که اون پزشک دیگه حق عمل نداشته باشه. زندایی من برای عمل سزارین، توی اتاق عمل نوار چسب رو توی شکمش جا گذوشتن. داییم شکایت کرد و درنهایت اون پزشک الآن فقط حق معاینه داره و نمیتونه عمل انجام بده. امیدوارم این پزشک هم مشخص و ممنوع الکار بشه
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    2 0
    ای جانم غم اخرتون باشه دختر درس خون حیفه علم رو کرد زیر خاک
  • مهسا IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    3 1
    پزشکای این زمونه دل به کار نمیدن .خدارحمتش کنه .خانوادش نباید بگذرن
  • محبوبه اسفندیاری IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    4 1
    دکترهای از خود راضی وپول پرست فقط خودشون مهمند بجای اینکه در خدمت مردم باشند در خدمت پولند ...تسلیت میگم به این خانواده من بجای شما بودم تلاشمو تا آخرش میکردم تا این دکترهای بی وجدان را به میز محاکه بکشونم
    • نازنین US ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      6 0
      منم میخوام عمل کنم ،با این اتفاق ،ترس تو دلم افتاده
  • Arezoo IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    3 0
    درسته ک نباید در کاره خدا دخالت کنیم ولی این دلیل نمیشه مرگ دخترک جوان حق او باشد خداوند بیامرزد و ب خانواده اش صبر دهد انشالا ک خدا مقصر اصلی را مجازات کند
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    2 6
    سوره نسا ۱۱۹:پیروان شیطان در خلقت خدا دست میبرند
  • kimia IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    2 0
    تسلیت میگم غم اخرتون باشه و متاسفم برای بعضی از پزشکای میهنم
  • علی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    3 1
    متاسفانه اغلب مردم راجع به هرچیزی نظر میدن حتی چیزهایی که هیچ اطلاعاتی در موردش ندارن واکنش به داروی بیهوشی یک واکنش نادر و غیرقابل پیش بینی هست و گاها میتونه باعث مرگ بیمار بشه و ربطی به نوع عمل هم نداره
  • حسین IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    4 0
    رفتم دندونم که پوسیدگی سطحی داشت رو درست کنم دکتر زد رسوندش به عصب،نظام پزشکی هم عین خیالش نبود ،تخصص ندارن دیگه دکترها
  • ناشناس IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    8 0
    بیمارستان دولتی ها دانشجو رزیدنت میفرستن تو اتاق عمل برای جراحی بینی
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    9 0
    بیمارستان امام خمینی تهران،هر موقع بری اول رزیدنت و انترم و دانشجو معاینت میکنن بعد اگه زنده موندی دکتر میاد یه نگاه میندازه
  • Sahar IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    2 1
    وای یاخداچه مصیبتی دکترش باید تقاص بده
  • نفس IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    8 0
    من دوبار اتاق عمل رفتم هیچ اتفاقی ک نیوافتاد باید بری یه پزشکی که در کارش وارد باشه و چند سال تخصص داشته یکی که سنش بالا باشه حدود ۵۵،۶۰ پزشکای این دوره زمونه یه عدد پسر ۳۱،۳۲ ساله هستن که همش سرشون به خوش گذرونی و دختر بازی گرمه
  • سالار IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    7 0
    حتی با حیوانات هم نباید انقدر بی رحم بود. یعنی چی که زدن دختر معصوم رو کشتن بعد هیچکس مجازات نمیشه هیچ حتی جوابگو هم نیست؟؟؟ حتی یه تسلیت هم نمیگن بی شرف ها؟؟؟؟
  • ثریا IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
    0 1
    ما ایرانیها جدا از تابع مد بودنبودنمون!همیشه مقصر نازیبایی چهرمون رو بینیمون میبینیم اما این دخترخانم دندونهاشو مرتب میکرد ترکیب چهرش خیلی بهتر میشد
    • *** IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
      3 0
      پشت سر مرده حرف بیخود نزن اون دنیا باید جواب بدی
  • کوروش IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    3 0
    واقعا خاک بر سر همچین پزشکانی خدا لعنتشون کنه ولی پدر ومادر این دختر باید تا آخر ایستادگی کنن وپا پس نکشن چون حق گرفتنی هست و باید گرفت حتی به زور وبه بدترین نحو ممکن حقشون را بگیرن
  • رضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    خدا بهتون صبر بده خیلی سخته دختری که با اینده روشن و موفق با یک اتفاق و بی ملاحظگی توسط افراد نالایق به کام مرگ بره بازم از خدا براتون صبر و اسه دخترتون شادی روخش رو ارزومندم امین
  • رضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    2 2
    من خودم داییم تصادف کرد و خون ریزی داخلی داشته عوضی که خونریزی داخلی رو قطع کنن ورداشتن بهش خون وصل کردن که باعث شده خون تو بدنش لخته بشه باعث مرگش بشه
  • دیانا IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    1 0
    واقعا خیلی بد بود ناراحت شدم
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    1 0
    اسم دکترش روکاش میگفتن
  • خانم IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    منم آرزو دارم 🥺 ولی اگه بمیرم هم مهم نیست
  • سایه IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    حالا اگه دختره عکسشو برا لایک گذاشته بود می‌گفتند چه اعتماد بنفس داره با این دماغش
  • مهسا IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    خاک بر سر دکتر بی سواد کنم ک باعث مرگ یه انسان شده وقتی کارتو بلد نیستی لطفا به اتاق عمل نرو ک یه خانواده داغ دار کنی
  • ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    خدا رحمتش کنه بسیار تلخ و غم انگیز بود خداوند متعال به خانوادش صبر اعطا فرمایند هیچ پزشکی دوست نداره کوچیکترین اتفاقی برای بیمارش بیفته باید به دنبال دلیل واقعی باشیم تا انشالله برای هیچ خانواده ای مجدد اتفاق نیفتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس