کتابگردی در پاتوق کتاب تهران - محمد شفیعی - سیدوحید مداح

این فروشگاه در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، زیر پل کالج و نرسیده به تقاطع خیابان حافظ قرار دارد. این فروشگاه با مدیریت احسان رضایی مجموعه کاملی از کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب را عرضه می کند و...

گروه فرهنگ و هنر مشرق - یکی از علل رونق کار نویسندگان و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب، گسترش نسبی ویترین های عرضه کتاب در این جبهه بوده است. حالا همه کسانی که دنبال کتاب های سالم و محصولات فرهنگی مناسب، کاربردی و ارزان هستند، دستشان خالی نمی ماند و در هر گوشه شهر پاتوق های مناسبی برای دسترسی به آن ها وجود دارد.

خبرنگار مشرق در پروژه «کتابگردی در تهران» به سراغ کتابخوانان حرفه ای رفته و همراه آن ها، راهی کتابفروشی های معتبر و معروف جبهه فرهنگی انقلاب در سطح شهر تهران شده است. در این سفرنامه تصویری شما ضمن آشنایی با زیر و بم یک کتابفروشی، به کمک فرد کتابخوانی که ما را همراهی کرده است، با چند عنوان از بهترین کتاب های آن کتابفروشی هم آشنا می شوید.

قسمت اول، دوم ، سوم و چهارم این کتابگردی را نیز ببینیم و بخوانیم:

کتابگردیِ تصویری / ۱ / کتاب اسم انقلاب به میزبانی زهره توکلی؛

«اسم»ی که نکوست از بهارش پیداست

کتابگردیِ تصویری / ۲ / کتابفروشی سوره مهر انقلاب به میزبانی فاطمه سلیمانی ازندریانی؛

تجربه «خط مقدم» با «پروین» و «برادران کارامازوف»!

پیشنهاد می کنیم بعد از همراهی با ما در این کتابگردی، خودتان هم شال و کلاه کنید و از حال و هوایی که ما تجربه کردیم، بهره ببرید.

در پنجمین قسمت از این کتابگردی، راهی پاتوق کتاب تهران شدیم. چندی پیش بود که محمد شفیعی (کتابخوان و فعال حوزه کتاب ) به همراه سید وحید مداح (مدیر نشر و توزیع کتاب در سایت کتابخون و فعال حوزه کتاب) ما را با فضای این کتابفروشی و برخی کتاب ها و محصولات فرهنگی آن آشنا کردند.

این فروشگاه در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، زیر پل کالج و نرسیده به تقاطع خیابان حافظ قرار دارد. این فروشگاه با مدیریت احسان رضایی مجموعه کاملی از کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب را عرضه می کند و یک ویژگی دیگر هم دارد. بسیاری از کتابفروشی های دیگر هم نیازهای کتابی شان را از این فروشگاه تهیه می کنند، چون همیشه انباری پر و پیمان دارد.

ان شا الله این کتابگردی ها ادامه دارد...

گزارش: میثم رشیدی مهرآبادی
عکس ها: فرهاد خیابانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صابر US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    1 1
    كاش به جاي جنگ و كشتار از صلح و دوستي و حفظ محيط زيست و ترحم به انسانها و طبيعت سخن گفته ميشد .
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 0
    ممنون از کار زیبای شما در معرفی کتاب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس