کد خبر 988432
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
قصه اولین طنز انقلابی تلویزیون چیست؟/ ماجراهای متفاوت 2 برادر در «زیرخاکی»

مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» که به کارگردانی جلیل سامان کلید خورده، اولین سریال طنز با موضوع رویدادهای دوران وقوع انقلاب اسلامی به حساب می آید.

به گزارش مشرق، تا به حال سریال قابل توجهی با موضوع اوایل انقلاب و اواخر دوره پهلوی که بخواهد نگاهی طنز به این موضوع داشته باشد، نداشته ایم و حالا «جلیل سامان» تصمیم دارد اولین سریال در این حوزه را بسازد.

پژمان جمشیدی نقش اول این سریال است که در دو فصل تولید می‌شود و ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی‌زاده ار دیگر بازیگران آن هستند.

بیشتر بخوانید:

اما ماجرای سریال از سال 56 آغاز میشود، فریبرز که به همراه همسر و فرزندش زندگی می کند به قصد یافتن گنج زمین خانه قدیمی را می کند، اما جستجوهای او زیر نظر ساواک است.

فرهاد برادر فریبرز افسر نیروی هوایی است و تلاش می کند به همراه تعدادی از دوستان خود مانع خروج موشک های فانتوم توسط تکنیسین های آمریکایی شود ولی خرابکاری های فریبرز مدام سر راه فرهاد ایجاد مشکل می کند و برای نیروهای امنیتی سوء تفاهم به وجود می آورد.

«زیرخاکی» که با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی «نفس» برای پخش آماده خواهد شد، سریالی مفرح است که در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس