کد خبر 988298
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور - کراپ‌شده

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز و همچنین تا ساعت ۲بامداد فردا در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به گزارش مشرق، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران باتوجه به تابستان و پایان هفته اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی هراز، کندوان و سوادکوه به‌صورت سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در محور کیاسر به‌صورت پرحجم است که در ساعات پایانی روز به‌صورت سنگین خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش ورودی در محورهای استان بودیم که این موضوع موجب افزایش بار خروجی در محورهای استان شده است.

این مسؤول با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، تصریح کرد: تردد خودروها تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز و همچنین تا ساعت دو بامداد فردا در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا ساعت ۲۴ امروز نیز از محور هراز ممنوع بوده و این محدودیت از ساعت ۶ تا ۱۲ فردا نیز اعمال خواهد شد.

وی یادآور شد: شاهد حجم زیاد خودروها درحال خروج از محورهای شمال هستیم که نیاز است مسافران بازگشت از سفرهای خود را مدیریت کرده و به روزهای آینده موکول کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع توجه رانندگان به توصیه‌های پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس