کد خبر 987801
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
هوشنگ نصیرزاده

سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز گفت:‌هیچ تغییری به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و ما هم طبق برنامه‌ فردا با سپاهان بازی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در مورد احتمال تعویق بازی این تیم مقابل سپاهان گفت: ما طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ از پیش اعلام کرده است  امروز راهی اصفهان می‌شویم. اعضای تیم در فرودگاه هستند و با پرواز ساعت 10:50 امروز راهی این شهر خواهند شد. هنوز هیچ تغییری به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و ما هم طبق برنامه‌ای که از پیش سازمان لیگ اعلام کرده فردا در مسابقه هفته دوم مقابل سپاهان قرار می‌گیریم. 

نصیرزاده درمورد آمادگی ورزشگاه نقش جهان عنوان کرد: جناب تابش در تماسی که با من داشت اعلام کرد که ورزشگاه ما برای برگزاری مسابقه مشکلی ندارد اما روز پنج‌شنبه تازه گیت‌های ما می‌رسد و آن‌ها را نصب می‌کنیم. 

بیشتر بخوانید:

انتقاد نصیرزاده از رفتار غیر حرفه ای سپاهان

وی درمورد اینکه اگر این ورزشگاه آمادگی لازم را نداشته باشد آیا ممکن است اتفاقی که برای بازی سپاهان در بازی با شاهین افتاد برای ماشین‌سازی نیز  تکرار شود، گفت: ما دوست داریم که همه باشگاه‌ها با هم تعامل داشته باشند. فکر می‌کنم این مساله‌ای که سازمان لیگ آن را  حل کند و شخصی مثل سعید فتاحی، فرد با تجربه‌ای است و قطعا می‌تواند در حل این مشکل کمک کند. شهری مانند اصفهان که پر از هنرمندان و صنعتگران است و بسیاری از مدیران خوب کشور از این شهر هستند چرا ورزشگاهش آماده نیست اما شهرهای کم برخوردار مثل مسجدسلیمان یا سیرجان ورزشگاهشان آماده بود. 

نصیرزاده افزود: البته این مشکل به پای باشگاه سپاهان نیست چرا که ورزشگاه نقش جهان در اختیار این باشگاه قرار ندارد. 

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی درمورد اینکه اگر بازی به تعویق بیفتد آیا حاضرند یک روز بیشتر در اصفهان بمانند، گفت: نه ما قطعا چنین چیزی را قبول نمی‌کنیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس