موشک ضد تانک

نیروهای ارتش یمن و انصارالله با شلیک پنج موشک «زلزال-۱»، محل تجمع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در «نجران» و «جازان» واقع در جنوب عربستان را موشک‌باران کردند.

به گزارش مشرق،  یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله دیروز و امروز (دوشنبه و سه‌شنبه) پنج موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت محل استقرار شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در جنوب عربستان شلیک کرد.

بیشتر بخوانید:

شلیک موشک جدید یمنی به نجران عربستان سعودی

حتمی‌بودن تهدید سیدحسن نصرالله

شبکه المسیره گزارش داد که نیروهای موشکی یمن امروز (سه‌شنبه) دو موشک زلزال-۱ را به سمت محل تجمع عناصر مزدور در منطقه «طیبه الاسم» در نجران شلیک کردند که به دنبال، چند نفر از آنها کشته و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله دیروز(دوشنبه) هم سه فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در شرق و غرب منطقه «جبل النار» در جازان و محور حیران در استان حجه شلیک کرد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (سه شنبه) همچنین یک فروند موشک بالستیک میان برد با عنوان «قاصم» را به مواضع ائتلاف سعودی در «نجران» عربستان سعودی شلیک کرد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این موشک که پس از عملیات اطلاعاتی دقیق شلیک شد با دقت بالا به هدف برخورد کرده و ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

حملات موشکی ارتش یمن و انصارالله علیه مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جنوب عربستان، تقریبا هر روزه در پاسخ به تجاوزات هوایی و زمینی ائتلاف متجاوز ادامه دارد.

جنگ علیه یمن از سال ۲۰۱۵ تاکنون ادامه دارد و طی این مدت هزاران نفر از مردم این کشور زیر بمباران مستقیم عربستان سعودی و ائتلاف آن کشته و زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    1 0
    دست مریزاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس