کد خبر 987508
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
محمدحسن انصاری فرد

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت:مشکلات مالی همیشه در پرسپولیس وجود داشته و خواهد داشت ولی امیدوارم با تصمیماتی که می‌گیریم با اقتدار جلو برویم.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری فرد محمد حسن انصاری‌فرد بعد از پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:حضورم در پرسپولیس ظرف 10 روز اخیر انجام شد و من بعد از صحبت با وزیر و داورزنی این مسئولیت را قبول کردم.

وی افزود: مشکلات مالی همیشه در پرسپولیس وجود داشته و خواهد داشت ولی امیدوارم با تصمیماتی که می‌گیریم با اقتدار جلو برویم. ما مهمترین هدفمان قهرمانی لیگ، حذفی و آسیا است.

وی در خصوص شایعه حذف پرسپولیس از آسیا گفت: امروز در نشست در این مورد صحبت کردیم ان شاالله پرسپولیس از آسیا حذف نمی‌شود.

مدیرعامل جدید پرسپولیس تاکید کرد: مشکلات مالی در پرسپویس همیشه هست ولی مطمئن باشید با کمک هیات مدیره مشکلی نخواهیم داشت.

انصاری فرد تاکید کرد: استعفای من هیچ ربطی به اینجا نداشت و من اصلا به فکر اینجا نبودم و به یکباره این پیشنهاد صورت گرفت و مسئولیت را قبول کردم.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد

وی در خصوص اینکه ایا اختیار تام برای جذب اسپانسر دارد یا خیر گفت: من تزم این است که ابتدا مباحث را مطرح کنیم و سپس به عنوان مجری مسائل را اجرا کنم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در باشگاه به وجود می‌آید یا خیر گفت: هیات مدیره ما که تغییری نکرده ولی بالاخره تغییرات رخ خواهد داد.

وی در خصوص اینکه تکلیف سوپر جام چه می‌شود گفت: سعی می‌کنیم حق پرسپولیس را بگیریم.

مدیرعامل جدید پرسپولیس با اشاره به اینکه اهل تعامل است گفت: من دوست دارم آرامش در این تیم باقی بماند و حتی اگر به کناره‌گیری من باشد آرامش این تیم به هم نخورد. هر جا موفقیتی بوده به خاطر ثبات مدیریت بوده و ما هم سعی می‌کنیم این آرامش به هم نخورد.

انصاری فرد در پایان در خصوص اینکه برنامه‌اش برای پیشکسوتان این باشگاه چیست گفت: من خودم پیشکسوت این باشگاه هستم و حتما آنها را دعوت می‌کنم و از نظرات و راهنمایی ‌های آنها استفاده خواهم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    5 0
    ایشان ازبازیکنان ارزنده پرسپولیس بودند وهرچه باشد از عرب دلسوزتر ومدبرتر خواهندبود برای ایشان آرزوی موفقیت داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس