کد خبر 987438
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
محمد بلبلی

در صورت محرومیت محمد بلبلی، محرومیتی شامل باشگاه استقلال نخواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد بلبلی بازیکن جوان فصل گذشته سپیدرود رشت در حالی امسال به استقلال پیوست که مسئولان سپیدرود رشت مدعی شدند این بازیکن طبق قرارداد با آنها بوده و حق امضای قرارداد با استقلال را نداشته است. از طرفی، باشگاه فولاد خوزستان نیز اعلام کرد که بلبلی پیش از پیوستن به استقلال با این باشگاه قرارداد داخلی امضاء کرده بود. در همین راستا، زمزمه‌هایی مبنی بر محرومیت بلبلی به واسطه امضای دو قرارداد با دو باشگاه مطرح شد است.

برخی منابع خبری عنوان کرده‌اند که در صورت محرومیت بلبلی، باشگاه استقلال نیز از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد، اما اینطور نیست. بلبلی زمانی که با باشگاه فولاد قرارداد امضاء کرد، برگه فسخ قرارداد نداشت. باشگاه سپیدرود رشت طی نامه‌ای به باشگاه فولاد تقاضای 700 میلیون تومان برای دادن رضایت‌نامه می‌کند، اما فولادی‌ها با فرض اینکه قرارداد بلبلی با سپیدرود آماتور بوده، توجهی به نامه باشگاه گیلانی نمی‌کنند. (مبلغ قرارداد بلبلی با سپیدرود پایین بوده و طبق قوانین آماتور محسوب می‌شود)

بیشتر بخوانید:

احتمال محرومیت استقلال از 2 پنجره نقل‌وانتقالات

بلبلی پس از این ماجرا، طبق یک بند در قراردادش به مانند همه بازیکنان سپیدرود که عنوان شده بود در صورت عدم سرمربیگری علی کریمی، قرارداد یک طرفه فسخ می‌شود، اقدام به فسخ قراردادش کرد. استقلال پس از فسخ قرارداد بلبلی، با این بازیکن قرارداد امضاء می‌کند. در واقع، مسئولان استقلال با علم بر داشتن برگه فسخ قرارداد با بازیکن مذکور قرارداد 5 ساله می‌بندند.

بنابراین، باشگاه استقلال تخلفی نکرده است، اما اگر محرومیتی شامل بلبلی شود، این باشگاه فولاد است که به دلیل اینکه بازیکن تحت قرارداد سپیدرود رشت بوده، طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات دو پنجره محروم خواهد شد. هر چند که باید توضیحات مسئولان فولاد را در این زمینه دید.

فصل گذشته نیز مهدی ترابی در حالی از سایپا به پرسپولیس پیوست که مسئولان تراکتورسازی مدعی شدند که این بازیکن با آنها قرارداد امضاء کرده است، اما کمیته تعیین وضعیت این مسئله را رد کرد و ترابی با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس