کد خبر 987391
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نمی‌دانم چرا باشگاه ماشین‌سازی با تعویق بازی مخالفت کرده؟ آیا ضربه و خسارت خاصی به این باشگاه وارد می‌شود؟

به گزارش مشرق، مسعود تابش در مورد شروع خوب سپاهان در لیگ نوزدهم گفت:‌ با توجه به اینکه ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آمادگی نداشت سازمان لیگ از ما خواست که بازی ما با شاهین به تأخیر بیافتد و ما هم پذیرفتم. به هر حال شاهین هم هم‌خانواده ما است. البته ما متحمل هزینه زیادی هم شدیم چون پنج‌شنبه صبح حرکت کردیم و یک روز اقامت اضافه در آنجا داشتیم، هوا هم به شدت گرم و رطوبت بالا بود. اما خدا را شکر بچه‌ها نشان دادند که آماده هستند و با اینکه چند محروم و مصدوم هم داشتیم، خداراشکر در آن شرایط سخت بازی خوبی انجام دادند و ما هم راضی بودیم آنها  خوب بازی کردند.

تابش در مورد اینکه بازیکنان تازه‌وارد سپاهان در اولین بازی عملکرد خوبی داشتند، گفت: تیم ما هم بازیکنان با تجربه‌ خیلی خوب و هم جوانان خیلی خوبی در اختیار دارد. در هر پست حداقل دو بازیکن کاملا آماده داریم. چون امسال در سه جبهه می‌جنگیم، باید تیم آماده‌ای را فراهم می‌کردیم. البته با یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند.

وی افزود: از جوانان و بازیکنانی که گرفتیم مانند منصوری و محبی کاملا راضی بودیم، آن‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتند اما جا برای پیشرفت زیاد است و بازیکنان ما به این اکتفا نمی‌کنند. همین‌طور امید نورافکن که در عین جوانی بسیار با تجربه است. او زیر 23سال است اما در رده‌های ملی بازی کرده و با اینکه چند روز بیشتر نبود که به تیم اضافه شده به خاطر توانایی‌هایی که داشت عملکرد خوبی را از خودش نشان داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا پس از امید نورافکن باز هم به دنبال جذب امید ابراهیمی بودند، گفت: با جذب امید نورافکن لیست لیگ برتری‌ ما پر شد. نورافکن چون یک نیم‌فصل در ایران بازی کرده بود، لیگ برتری حساب می‌شد. بحث چشمی هم مطرح بود اما چون چشمی هم سهمیه لیگ برتری حساب می‌شد نمی‌توانستیم او را به خدمت بگیریم. ما علاقه‌مند بودیم که با امید ابراهیمی هم به توافق برسیم. ما می‌توانستیم او را به عنوان بازیکن آزاد بگیریم و شرایط اضافه شدن او به تیم وجود دارد اما  اما خودش اصرار داشت که در قطر بماند. به این ترتیب فعلا بازیکن دیگری در برنامه ما نیست. در حال حاضر سهمیه خارجی داریم اما تا نیم‌فصل ورودی نخواهیم داشت و ممکن است در نیم‌فصل با توجه به شرایط تیم و نظر کادر فنی تغییراتی در تیم داشته باشیم.

تابش در مورد درخواست سپاهان برای تعویق بازی با ماشین سازی که مورد مخالفت باشگاه تبریزی قرار گرفته است، گفت: نمی‌دانم چرا باشگاه ماشین‌سازی با این مسئله مخالفت کرده است؟ بازی‌ اول ما یک روز به تعویق افتاد و با اینکه در خانه هم نبودیم پذیرفتیم و همکاری کردیم و در آن شرایط سخت آب و هوایی ماندیم. چطور آنجا اشکالی نداشت که بازی یک روز به تعویق بیفتد؟ اینجا چه ضربه و خسارت خاصی به ماشین‌سازی وارد می‌شود؟ البته آنها مختار هستند که با این مسئله موافقت یا مخالفت کنند اما ما درخواستمان را به سازمان لیگ ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید:

انتقاد نصیرزاده از رفتار غیر حرفه ای سپاهان

وی در مورد اینکه باشگاه ماشین‌سازی معتقد است بلیت رفت و برگشت را رزرو کرده و به همین خاطر امکان تعویق بازی را ندارد، گفت: ما این موضوع را به همان روز به محض اینکه به اصفهان رسیدیم اعلام کردیم. چند روز وقت باقی است. ضمن اینکه من فکر نمی‌کنم هواپیمایی آتا با دو باشگاه ماشین‌سازی و تراکتور مشکلی داشته باشد و می‌تواند بلیت را برایشان جا به جا کند!

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد نظر سازمان لیگ برای تعویق این بازی گفت: احتمالاً سازمان لیگ با درخواست ما موافقت می‌کند. ما در بازی اول همکاری کردیم و درخواست‌مان هم غیرمنطقی نیست. یک روز قبل از اینکه عازم بوشهر شویم از ما خواستند که بازی به تعویق بیافتد و ما هم پذیرفتیم. امیدوارم نظر سازمان لیگ در این زمینه مساعد باشد چون خواسته غیرمعقولی نداریم.

تابش در مورد اینکه گفته می‌شود ورزشگاه نقش جهان آمادگی لازم برای میزبانی از روز پنج‌شنبه را ندارد، گفت: چه کسی این را گفته است؟ نقش جهان آماده است. ما در هفته اول دیدیم که بسیاری از ورزشگاه‌ها آمادگی نداشتند، حتی در ورزشگاه آزادی از زیر گیت وارد ورزشگاه می‌شدند! در اکثر ورزشگاه‌ها مردم از گیت‌های معمولی مثل روال گذشته وارد شدند و خیلی مسائل بود. به هر حال ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که شرایط برای میزبانی روز پنج‌شنبه فراهم باشد که البته فراهم هم هست. تنها مشغول شماره‌گذاری  بخشی از صندلی‌ها هستیم و گیت‌ها هم ظرف یکی دو روز آینده نصب می‌شوند و تا روز بازی، نقش جهان آماده میزبانی خواهد شد.

وی در مورد اینکه گیت‌ها چه مشکلی دارند که هنوز آماده استفاده نیستند،گفت: مشکلی نیست. گیت‌ها خریداری شده‌اند، کابل‌کشی آنها نیز انجام شده و فقط باید نصب شوند. اکیپ‌های متعددی در نقش جهان مشغول کار هستند. طبق آنچه که ما دیدیم، نقش جهان خیلی آماده تر از ورزشگاه‌هایی است که در آن‌ها بازی برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: شماره‌گذاری طبقه اول در حال تکمیل است و طبقه دوم هم با اینکه آماده برگزاری است اما باید الزامات آن انجام شود. چادرهای این طبقه هم نصب شده و تنها بحث شماره‌گذاری صندلی‌ها را در طبقه دوم داریم. شماره گذاری طبقه اول‌ طی روزهای آینده تمام می‌شود و طبقه دوم هم ان‌شاءالله برای بازی بعدی قابل استفاده خواهد بود. البته الان هم می‌توانیم از طبقه دوم استفاده کنیم همانطور که در بازی‌های فصل گذشته نیز از این طبقه استفاده کردیم.

تابش در مورد اینکه آیا در طبقه دوم نقش جهان هم گیت‌هایی نصب می‌شود،‌گفت: بله، ما برای طبقه دوم هم گیت‌گذاری می‌کنیم. حدود 55 ورودی داریم که هر گیت دو ورودی را پوشش می‌دهد بنابراین حدود 28 گیت در نقش جهان نصب می‌کنیم که فعلاً  12-10 گیت در طبقه اول نصب می‌شود و ان‌شاءالله بقیه هم به مرور نصب خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مانند ورزشگاه آزادی محدودیت فروش بلیت خواهند داشت، گفت: خیر، ما محدودیتی نداریم. ظرفیت طبقه اول ما حدود 40 هزار نفر است و ما می‌توانیم به همین تعداد بلیت بفروشیم. امیدواریم روز پنج‌شنبه هواداران ما نه از روی گیت رد شوند و نه از زیر گیت بلکه از داخل گیت عبور کنند و وارد ورزشگاه شوند! ان‌شاءالله مشکلی در سامانه بلیت‌فروشی به وجود نمی‌آید، روی این سامانه کار شده و نگرانی از این بابت نداریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد پیراهن‌های اصلی سپاهان گفت: پیراهن‌های ما عملا، پیراهن‌های تمرینی بود، البته یک دست به ما دادند که از آن مقابل شاهین استفاده کردیم اما در هفته جاری بار تجهیزات و وسایل اصلی ما می‌رسد و ان‌شاءالله از همین بازی مقابل ماشین‌سازی پیراهن‌های اصلی را بر تن بازیکنان خواهیم دید.

تابش در مورد اعتراض به کیفیت توپ‌های فصل جدید گفت: من خودم فرصت نکردم که توپ جدید را امتحان کنم اما طبق صحبت‌های بازیکنان و همچنین تیم‌های دیگر این توپ‌ها استاندارد نیستند و کیفیت ندارند. تقریباً‌همه بازیکنان از کیفیت این توپ‌‌ها ناراضی هستند و می‌گویند سنگین و تنبل است. ما از بازیکنان نظرخواهی می‌کنیم و اگر لازم باشد اعتراضمان را رسماً به مسئولان برگزاری مسابقات اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص شعارهایی که علیه قلعه‌نویی در بوشهر داده شد، گفت: من چون در VIP بودم خودم چیزی نشنیدم اما آنطور که به من گفتند شعارهایی داده شده و توهین‌‌هایی کردند که نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است. هر کسی بی‌حرمتی کند باید با او برخورد شود. با توجه به اینکه کمیته انضباطی خودش اعلام کرده با این مسئله برخورد می‌کند نیازی به اعتراض رسمی ما نبود. در کل امیدواریم امسال لیگ خوبی برگزار شود و برای هواداران که از ارکان اصلی فوتبال هستند شرایطی فراهم شود که مسابقات در کمال سلامت برگزار شوند و همه از دیدن بازی‌ها لذت ببریم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس