کد خبر 987292
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
احمد الصحّاف

وزارت خارجه عراق اعلام کرد که پس از تماس با کشورهای دوست و برادر، با تمامی اقداماتی مقابله خواهد کرد که حاکمیت و تمامیت ارضی عراق را نقض کند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه عراق امروز دوشنبه به حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به واضع و انبارهای سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

پایگاه آمریکا در عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت

تل‌اویو و ریاض در تیررس موشک‌های مقاومت عراق

«احمد الصحاف» سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که این کشور تمامی اقدامات دیپلماتیک و قانونی لازم را برای مقابله با این حملات انجام خواهد داد.

شبکه خبری «السومریه» به نقل از الصحاف گزارش داد که این اقدامات قانونی از رهگذر سازمان ملل و شورای امنیت و تماس با کشورهای برادر و دوست برای مقابله با هر اقدامی صورت خواهد گرفت که حاکمیت و تمامیت ارضی عراق را نقض کند.

الحشد الشعبی شامگاه یکشنبه (روز گذشته) بعد از حمله پهپادی به نیروهای خود در استان الانبار (غرب عراق) بیانیه‌ای صادر کرد و رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله دانست.

در بیانیه الحشد الشعبی تأکید شد که این حمله با ۲ پهپاد اسرائیلی و در جاده «عکاشات - القائم» و در فاصله ۱۵ کیلومتری مرز عراق با سوریه انجام شده است.

الحشد این حمله را «نقض آشکار» علیه عراق و این سازمان دانست که به رغم پوشش هوایی آسمان عراق از سوی ائتلاف آمریکا و به رغم وجود بالون‌های بزرگ دیده‌بانی و رصد در نزدیکی محل حادثه رخ داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خطاب به مسئولان عراقی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    آفرین،خودتان باید به مسائل خودتان رسیدگی کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس