کد خبر 987232
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
پایگاه آمریکایی

وب‌سایت «بغداد الیوم» به نقل از منابع امنیتی عراق اعلام کرد پایگاه نظامی «مخمور» آمریکا در استان نینوا بامداد دوشنبه هدف حمله موشکی قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از «بغداد الیوم»، منابع خبری از اصابت دو موشک در ساعات ابتدایی صبح امروز به پایگاه آمریکایی مخمور در استان نینوا خبر دادند.

به گفته این منابع، دود فراوانی برای چند ساعت بر فراز این پایگاه وجود داشته است.  هنوز میزان خسارت وارد شده به این پایگاه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

این منابع افزودند: در پی این حادثه پروازهای فراوانی بر فراز این پایگاه انجام گرفت.

این حادثه در حالی رخ داده که هواپیماهای رژیم صهیونیستی به تازگی شماری از پایگاه‌ها را در عراق بمباران کردند. ائتلاف فتح اعلام کرد پایگاه‌های آمریکایی در عراق، پوشش این عملیات را فراهم کرده بودند.

رژیم صهیونیستی همچنین به تازگی شماری از اهداف را در روستای «عقربا» در حومه دمشق هدف گرفت. الحشد الشعبی شب گذشته اعلام کرد نیروهای رژیم صهیونیستی پایگاه‌های این گروه را در شهرستان القائم در نزدیکی مرزهای عراق با سوریه با دو پهپاد هدف قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    66 51
    ممنون .بسیار هوشمندانه بود.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    6 3
    2 موشک کمه . لااقل 10 موشک .
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    6 3
    یکی زدند یکی بزنید تا از کشورتان فرار کنند. کوتاه نیایید تحت هیچ شرایطی. درود بر بسیج مردمی عراق.
  • رحمن IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    1 1
    کار درستی است اینقدر باید پایگاه آمریکایی را بزنند تا بفهمد اینجا شیعه است و پا به فرار بگذارند درود به حشدالشعبی عراق .اسرائیل نابودی خودش را جلو انداخته است روزی خواهید دید مه آمریکا به اسرائیل کمک نخواهد کرد
  • CA ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    4 6
    یکی از لذت بخش ترین خبرهایی بود که در مشرق تاکنون خوانده ام. درود بر شرف هر گروهی که چنین حمله ای انجام داده. بایستی در نقاط مختلف خاورمیانه این جنایتکار ها را تحت حملات مختلف قرار داد. واقعا چرا تاکنون چنین جملاتی انجام نشده بود. بایستی درسی به این حروم زاده ها داد که دیگه هوس ماندن در خاورمیانه رو نکنند. درود بر پیکر شهدای عراق که با شهادت خود باعث همبستگی مردم عراق علیه جنابت کاران غربی و صهیونیستی شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس