کد خبر 986938
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
نوبخت نمایه

رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اینکه بودجه سال آینده متفاوت با سال‌های قبل خواهد بود، گفت: در شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره نظام یارانه‌های پنهان تصمیم‌گیری شده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه پس از حضور در جلسه کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار بودجه‌ریزی کشور حسب ابلاغیه مقام معظم رهبری که بایستی تا اردیبشهت سال جاری آماده می‌شد توضیحاتی را به اعضای کمیسیون برنامه بودجه مجلس ارائه کردند. بر این اساس نمایندگان عضو این کمیسیون برای شنیدن آخرین وضعیت این اصلاح ساختار از من خواستند به کمیسیون بیایم.

بیشتر بخوانید:

مفسدان با صدایی بلندتر فریاد می‌زنند!/ مشی دولتمردان دیروز و امروز

وی افزود: طرح اصلاح ساختار بودجه در 4 محور درآمدهای پایدار، هزینه‌ها، ثبات اقتصادی کارا و تقویت نهاد بودجه‌ریزی باید انجام شود که برنامه‌هایی برای هر یک از آنها آماده شده است.

رئیس سازمان برنامه بودجه  گفت: این اصلاح ساختار بودجه هم اکنون در شورای هماهنگی اقتصادی ارسال شده و مقررات بعدی آن در حال تصویب است ضمن آنکه کلیات آن مربوط به درآمدها و هزینه‌ها و همچنین ثبات اقتصادی و تقویت نهاد بودجه ریزی است به تصویب رسیده است. 

نوبخت گفت:‌ شورای عالی هماهنگی اقتصادی بررسی بخش درآمدی را آغاز کرده و حتی  درباره نظام یارانه‌های پنهان هم تصمیم‌گیری شده است.

وی گفت: چون کلیات اصلاح ساختار بودجه به تصویب رسیده نیازمند آن هستیم تا شورای عالی هماهنگی اقتصادی هم جزئیات آن را به تصویب برساند.

رئیس سازمان برنامه بودجه  در مورد بودجه سال آینده هم گفت:‌بودجه سال 99 بر اساس اصلاح ساختار اقتصادی تدوین شده و حتی روز گذشته هم چهارمین جلسه بودجه سال آینده برگزار شده و لایحه بودجه در چارچوب طرح اصلاح اقتصادی تدوین خواهد شد که قطعا بودجه سال آینده متفاوت با سال‌های قبل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تینا IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    0 0
    برای دولت که بستن بودجه کار سختی نیست دلار را بالا می برید بودجه تامینه
  • صداقت CH ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    1 0
    خدا به خیر کنه، حتما بار چپاول ثروت ملی را بازهم فقرا باید بدهند.
  • ناشناس IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    هر سال بدتر از پارسال !
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    0 0
    حقوق من بازنشسته را واقعی بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس