اللهیار صیادمنش

مهاجم ایرانی فنرباغچه گفت: وزارت ورزش مدارکم برای دریافت معافیت تحصیلی را دریافت کرده تا برای ورود و خروج از ایران مشکلی نداشته باشم.

سرویس ورزش مشرق - اللهیار صیادمنش شنبه شب در مراسم انتخاب برترین های لیگ هجدهم به عنوان پدیده جوان لیگ از باشگاه استقلال انتخاب شد و جایزه اش را هم جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال در غیاب او دریافت کرد.

اللهیار صیادمنش در گفت و گو با مشرق، در همین ارتباط صحبت کرد. این بازیکن 18 ساله درباره آخرین وضعیت خود و تیم باشگاهی اش حرف زد.

* از چه طریق خبر انتخاب شدنت به عنوان پدیده لیگ هجدهم را شنیدی؟

- در اتاقم کنار مادر و پدرم که در استانبول هستند داشتیم خبرها را پیگیری می کردیم که نوبت به پدیده لیگ رسید و همان لحظه فهمیدیم و خیلی خوشحال شدیم.

* چه حسی داشتی؟

- خب باعث افتخار و خوشحالی ام است ولی این همه آرزوی من نیست. خیلی دوست داشتم روزی این عنوان را بدست بیاورم ولی من به مدارج بالاتری در فوتبال فکر می کنم و دوست دارم هر بار بالاتر بروم. جا دارد از همه مربیان، کارشناسان، خبرنگاران و بازیکنانی که به من رأی دادند تشکر کنم.

* بازی هفته دوم را هم بردید؟
- بله! شکر خدا وضعیت خوبی در جدول داریم. البته هنوز بازی های سخت باقیمانده است ولی همین که لیگ را با دو برد متوالی استارت زدیم می تواند برای روحیه کلی تیم خوب باشد.

* باز هم بازی نکردی؟
- این نظر کادر فنی است. البته من آماده بودم ولی سرمربی ترجیح داد ترکیب برنده بازی قبل را دست نزند.

* بازی سختی بود؟

- این اولین بازی بیرون خانه مان بود. تیم استانبول باشاک هم خیلی خوب دفاع می کرد. تا دقیقه 93 هم مساوی بودیم تا بالاخره گل زدیم و 1-2 برنده شدیم.

* خوب است که مادر و پدرت هم در ترکیه هستند؟

- بله! خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم می آیند. مدتها بود مادرم را ندیده بودم. در این دو ماه پدرم یکبار دیگر به ترکیه آمده بود ولی مادرم را مدتها بود ندیده بودم.

* آنها هم بازی ات را از نزدیک دیدند؟

- نه! ورود به ورزشگاه تیم استانبول باشاک شهیر با کارت هواداری و پردردسر بود برای همین در دیدار بعدی مان در استادیوم فنرباغچه، آنها هم می آیند و بازی را از نزدیک می بینند.

* بازی استقلال را دیدی؟
- فقط 10، 15 دقیقه اولش را دیدم چون باید می رفتم تمرین و نشد ببینم. البته بعدا گزیده صحنه های بازی را دیدم.

* تیم فصل گذشته ات باخت! فکرش را می کردی؟

- نه! مشخص بود که تیم هنوز هماهنگی لازم را ندارد. با این همه فکر می کنم استقلال باید در دیدار هفته دوم در تهران این نتیجه را جبران کند تا دل هواداران شاد شود. انشاالله از همین بازی نتایج تغییر می کند و استقلال در جدول بالا می رود.

* برنامه ات برای پیوستن به اردوی تیم ملی چیست؟

- پدرم در ایران دنبال کارهایم بود و از طریق حوزه نظام وظیفه محل سکونت‎مان در مازندران اقدام کرد و آنها او را به وزارت ورزش ارجاع دادند. در وزارت ورزش هم مدارکی در ارتباط با تحصیل و این قبیل چیزها را خواستند تا برای معافیت تحصیلی ام اقدام کنند. تا این لحظه که هنوز تماسی مبنی بر اینکه کارمان به مشکل برخورده نداشته اند و انشاالله این موضوع هم برطرف می شود.

* پس برای اردوی تیم ملی به ایران می آیی؟

- البته! اگر دعوت شوم مشکلی از این بابت نخواهم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس