کد خبر 986897
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
قیمت پرچم و بیرق 20 درصد افزایش یافت

رئیس اتحادیه صباغان و گل‌زنان گفت: افزایش قیمت مواد اولیه، از جمله نخ، رنگ و کربنات موجب شده قیمت پرچم و بیرق نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش مشرق، حسین سلیمی شرایط بازار پرچم و بیرق با نزدیک شدن به ماه محرم، اظهار کرد: حدود دو هفته است که در صنعت نساجی از نخ گرفته تا بافت بازار با رکود مواجه شده است.

وی گفت: باید یک نشستی بین فعالان صنعت نساجی صورت بگیرد تا به وضعیت قیمتی سروسامان داده شود به دلیل اینکه این وضعیت برای تولیدکنندگان مناسب نیست.

بیشتر بخوانید:

آیا «رهن کامل» اشکال شرعی دارد؟

رئیس اتحادیه صباغان و گل‌زنان درباره تولید پرچم و بیرق افزود: با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی مردم هر ساله این ملزومات تولید و به فروش نیز می‌رسد.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مواد اولیه، از جمله نخ، رنگ و کربنات موجب شده قیمت نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

سلیمی با بیان اینکه مواد پتروشیمی تولید داخل است و نباید با افزایش قیمت زیادی مواجه شود، خاطرنشان کرد: عرضه مواد پتروشیمی موردنیاز در بورس موجب شده تا ما توانایی رقابت برای خرید را نداشته باشیم.

رئیس اتحادیه صباغان و گل‌زنان تصریح کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته که بازار مملو از کالاهای وارداتی بود، اما امسال با ممنوعیت ایجاد شده خبری از کالاهای خارجی نیست.

وی درباره قیمت پارچه نویسی گفت: قیمت‌ها با توجه به نوع و جنس پارچه‌ها اعم از مصنوعی، پشم و گیاهی متفاوت است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس