کد خبر 986893
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
آزمایش موشک توسط کره شمالی با حضور اون

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک جدید به سمت مواضع ائتلاف متجاوزدر نجران خبر داد و اعلام کرد، دهها متجاوز بر اثر اصابت این موشک کشته یا زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، امروز (یکشنبه) یک فروند موشک بالستیک از نوع «نکال» به محل تجمع و استقرار نیروهای سعودی در «سدیس» نجران شلیک شد. 

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع گفت: این موشک بدقت به هدف اصابت کرده و ده‌ها کشته و مجروح بر جای گذاشته است. 

بیشتر بخوانید:

خیز یمن برای پشیمان کردن سعودی‌ها از جنگ‌افروزی

این مقام یمنی توضیح داد که شبه‌نظامیان وابسته به عربستان سعودی در این منطقه در حال آماده شدن برای عملیات‌های جدید بودند و شلیک این موشک پس از رصد دقیق اطلاعاتی انجام شد.

 سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه (دیروز) در کنفرانسی خبری به تشریح آخرین دستاوردهای ارتش یمن بویژه پدافند هوایی این کشور پرداخت.

در این کنفرانس خبری از دو سامانه پدافندی «فاطر و ثاقب 1» رونمایی شد. سریع گفت: فاطر 1 که از سال 2017 به کار گرفته شده موفق شده با جنگنده‌های دشمن از نوع «اف 16، اف 15 و میراژ و تایفون» مقابله کند.  

وی افزود؛  سامانه ثاقب نیز از 2017 به خدمت گرفته شده و در شش سپتامبر موفق شد با بالگرد آپاچی در شهر الحدیده مقابله کند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    راه حل یمن حملات 1- شبانه (با دوربین ها دید در شب) تا پشتیبانی هوایی وجود نداشته باشد 2- مستمر هر شب 3- کوچک 4- در تمامی خطوط 5- خصوصا مناطق کوهستانی برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس