کد خبر 986556
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
عصر جدید

پس از پایان مسابقه تلویزیونی استعدادیابی «عصر جدید» کاربران فضای مجازی این برنامه را نقد کردند.

به گزارش مشرق، کاربران فضای مجازی پس از اتمام برنامه پرطرفدار عصرجدید و اعلام نام برندگان نهایی آن، با هشتگ عصرجدید نظرات خود را درباره پخش این برنامه در توییتر منتشر کردند.

برنامه تلویزیونی عصر جدید توانست در مدت زمانی کوتاه، طرفداران و مخاطبان بسیاری را جذب کند. مجری این برنامه احسان علیخانی و داوران آن رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی بودند.

از نفرات اول تا پنجم شرکت‌کنندگان این رقابت بیشتر بدانید: فاطمه عبادی از ماهشهر٬ هنرمندی که با شن طرح‌هایی از دغدغه های اجتماعی خود را در عصرجدید نشان داد موفق شد در جایگاه نخست شرکت کنندگان این مسابقه قرار گیرد. محمدزارع پسر جسوری که با اجرای حرکات خطرناک و کم سابقه از صحنه سیرک به قاب عصرجدید راه یافته بود در جایگاه دوم قرار گرفت. پارساخائف نوجوان مستعد عرصه موسیقی که با اجرای قطعاتی سنگین و ‌ماندگار توانست حلقه وصل دهه هشتادی‌ها با موسیقی اصیل ایرانی باشد در جایگاه سوم ایستاد. سعیدفتحی‌روشن که رمزآلودترین اجرای سال‌های اخیر تلویزیون را داشت و همواره مخاطبان را غافلگیر می‌کرد٬ چهارم شد. دختران‌نینجا هم که با اجراهای جسورانه٬ هنرهای رزمی خود را به نمایش گذاشتند و گوشه‌ای از استعدادهای بانوان ایران را معرفی کردند و پنجم شدند.

در ادامه  نظرات برخی از کاربران توییتر با هشتگ عصرجدید را مشاهده می‌کنید:

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    65 3
    دم همشون گرم خیلی برنامه خوبی بود.
  • ص.ا IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    17 3
    روزنامه های اصلاح طلب چرا این موضوع رو بایکوت کردند؟ واقعا باعث تأسفه.
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    14 3
    بینظیر بود،کاش از این برنامه ها زیاد بسازن
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    26 1
    به نظرم مهمترین پیام این برنامه این بود که بدون بیحیایی و به رخ کشیدن اندام و آرایش های آنچنانی هم میشه هنرمند بود و محبوب دلها شد.خداقوت دختر با حیای سرزمینم
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    14 2
    همه چیز عالی بود خدا خیرتون بده
  • رضا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    7 2
    خداقوت به همه دست اندرکاران برنامه خوب عصر جدید ، ودست مریزاد به آقای احسان علیخانی و گروه همراهشان ، برنامه خیلی خوبی بود امیدوارم ادامه داشته باشه تا کسانی که امکانات دیده شدن ندارند بتوانند از این طریق تواناییهای خودشان نشان دهند ودیده شوند ، موفق باشید
  • DE ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    1 14
    سلمونی وجود نداره محمد زارع بره ؟ حداقل بتونه جلوی پاشو ببینه . مثلا چی ثابت میشه با این موهای تارزانی ؟
  • US ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    5 0
    آقای علیخانی و مجری های برنامه و شرکت کنندگان در مسابقه و تماچیان همه باحیا باغیرت بودن همه خیلی زیبا و باکلاس و باشخصیت صحبت می کردن و آدم لذت می برد. من همش به خودم و دوستانم می گفتن آدم افتخار می کنه جلوی آمریکاییها و انگلیسی ها و ... با سربلندی و قدرت رو به رو شدیم . اونا به برهنگی هاشون و رقص های جنسی شون و کثیف کاریهاشون افتخار می کنند ما به انسانیت و شرف و حیا و غیرت و هیجان سالم افتخار می کینم. یعنی آبروی آمریکایی ها در عرصه فرهنگ باز هم پیش ما رفت که رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس