کد خبر 986179
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
امیر روستایی پرسپولیس

امیر روستایی بازیکن بی‌تجربه‌ای نیست و سابقه بازی در پیکان و در تیم ملی جوانان را هم دارد.

به گزارش مشرق،  کالدرون در اولین هفته که پرسپولیس را به میدان فرستاد یک سورپرایز ویژه داشت. امیر روستایی که از پیکان به عنوان سهمیه زیر 23 سال به پرسپولیس آمده در اولین بازی فصل در سمت راست به میدان رفت. شماره 20 پرسپولیس که برای هواداران هم چهره ناشناخته‌ای بود قرار گرفتن نامش در یازده نفره اصلی همه را غافلگیر کرد.

اعلام لیست کالدرون و حضور روستایی این تصور را به وجود آورد که شاید مصدومیتی ناگهانی برای بازیکنان پرسپولیس پیش آمده است. حضور فرشاد احمدزاده در دقیقه 60 اما نشان داد که درخشش روستایی در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل تنها دلیل انتخاب سرمربی آرژانتینی بوده است. پرسپولیسی‌ها مدت‌ها بود که ترکیب ثابتی داشته و بازیکنان ثابتی در هر بازی به میدان می‌رفتند و سورپرایز و اتفاق ویژه‌ای در ترکیبشان دیده نمی‌شد. برانکو اعتقاد چندانی به بازیکنان جوان نداشت و کمتر پیش می‌آمد که بازیکنی غیرقابل پیش‌بینی و جوان را در ترکیب قرار دهد. البته بازیکنانی مانند علیپور و انصاری در زمان سرمربی کروات فرصت بازی پیدا کردند و چهره شدند اما از این دست اتفاقات در پرسپولیس جز استثناها بود و گاهی اوقات هم بر اساس اجبار به وجود می‌آمد.

بیشتر بخوانید:


آخرین باری که بازیکن جوانی در ترکیب اصلی پرسپولیس در اولین بازی فصل قرار گرفت مربوط به لیگ پانزدهم است. برانکو که تیم نصفه و نیمه فصل قبل را تحویل گرفته بود در ترکیبش از دو بازیکن جوان استفاده کرد. علیپور و کمندانی. البته علیپور که فصل گذشته در دربی گل‌زده و بازیکنی شناخته شده بود را نمی‌توان سورپرایزی برای قرمزها دانست. میلاد کمندانی در بازی بعدی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و کمتر از 30 دقیقه بازی کرد و بعد از آن دقایق بازی‌اش در این تیم به 5 و 6 دقیقه خلاصه شد. او علاوه بر بازی اول فقط در دو بازی دیگر تا پایان فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت و در نهایت نتوانست اعتماد برانکو را جلب کند.


امیر روستایی اما بازیکن بی‌تجربه‌ای نیست و سابقه بازی در پیکان و در تیم ملی جوانان را هم دارد و اگر بتواند به روندش در بازی‌های پیش فصل ادامه دهد می‌تواند چهره جوان این فصل پرسپولیسی‌ها باشد.

منبع: روزنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس