کد خبر 986026
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
دستگیری قاتل معتادی که با چکش مادرش را کشت

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مرد ۳۵ ساله خبرداد که با اغفال دختران جوان در فضای مجازی با آنها دوست شده وآنها را مورد آزار و اذیت قرار می داده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون جنایی پلیس پایتخت، در تشریح خبر گفت: در چهارم اردیبهشت ماه سال گذشته، خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ ویژه امورجنایی تهران و ارائه شکوائیه اظهار می دارد توسط یک مرد جوان حدوداً ۳۵ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

افشاگری رسانه‌های غربی از آزار تماشاگران زن در ورزشگاه‌های فوتبال

دستگیری ۴ متجاوز به زن جوان در یک باغ

سرهنگ گودرزی افزود: شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار  داشت: حدود چند ماه قبل با شخصی که خود را فرشاد( ۲۰ ساله)  معرفی می کرد در فضای مجازی آشنا و دوست شدم و طی این مدت با وی بصورت چت صحبت می کردم که او چندروز قبل از وقوع به من پیشنهاد داد تا همدیگر را حضوری ملاقات کنیم و از آنجایی که بین هردو ما صمیمت ایجاد شده بود و توانسته بود اعتماد مرا جلب کند.

وی ادامه داد: من هم پذیرفتم و روز حادثه با فرشاد در محدوده تهرانپارس قرار گذاشتم. ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی بلند مشکیتویوتا راو فور در مقابل من توقف کرد و دیدم شخص پشت فرمان فرشاد نیست. راننده که متوجه تردید من شد، گفت که من دایی  فرشاد هستم و خود را شاهین معرفی کرد و من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان ۳ طبقه در همان محدوده برد. به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست. قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم در یک لحظه شاهین به سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد. بلافصله به دادسرا مراجعه کردم و از وی شکایت کردم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در ادامه گفت: کارآگاهان اداره شانزدهم پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند که در تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز بنام محمدرضا . ک مورد شناسایی قرار گرفت که در بررسی سوابق کیفری وی دارای ۱۰ فقره سابقه در زمینه‌های قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... بود که با تایید تصویر وی توسط شاکی، کارآگاهان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شدند و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در مورخه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۸ طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره ۱۶ منتقل گردید.

سرهنگ گودرزی در ادامه افزود: در تحقیقات به عمل آمده از محمدرضا . ک  منکر هرگونه آزار و اذیت شد ولی پس از مواجهه با شاکی چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود و در توضیح شیوه و شگرد خود در اغفال دختران در فضای مجازی گفت: من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شده و او را فریب دادم و نقشه ام را اجرا کردم. متهم ادامه داد  طمعه هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی  انتخاب می کردم و با آنان دوست می شدم و با جلب اعتماد آنان را به ساختمانی برده و مورد آزار و اذیت قرار می دادم.

سرهنگ کارآگاه گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح به بزه انتسابی وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان اشاره داشت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر و  شهروندان در صورت شناسایی فرد اعلامی، می توانند جهت تشکیل پرونده مقدماتی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    دختران نوجوان و کم سن و سال چه شجاعن که سوار ماشین غریبه میشن !!!!
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
      26 30
      دستپخت لیبرال های افساد طلب برای استفاده ابزاری از زنان
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    مهناز افشار مشاوره بدن لطفا"!احیانا الان نباید درباره ی ازدواج چنین دختران ۱۵تا ۱۸ سال حرف زد چون کودک همسری می شود !!!
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    او چندروز قبل از وقوع به من پیشنهاد داد تا همدیگر را حضوری ملاقات کنیم و از آنجایی که بین هردو ما صمیمت ایجاد شده بود و توانسته بود اعتماد مرا جلب کند!! یعنی حقیقتا زنان دیگر حیا ندارند و از اعتراف به هرزگی خجالت نمی کشند.
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
      10 2
      اینا زن نبودن دختر دبیرستانی بودن
  • حنیف IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    17 4
    معمولا (نه همیشه) زن ها و دخترای بیحیا و بی عقل هستن که مورد تجاوز و سواستفاده قرار میگیرن. شما حرفای این مثلا قربانی ها رو بخونید! طرف انگار کلا عقل نداشته!
  • سید IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    21 2
    با سوابق قتل و آزار و اذیت چگونه آزاد بوده است!؟ حالا قصاص قتل هیچ!؟ آزار و اذیت زنان و دختران که بخشش ندارد!!!
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    25 0
    این یک غول بی شاخ ودم است اعدامش کنید زمین را از لوث چنین جانورانی پاک کنید
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    22 1
    فقط اعدام
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    7 0
    کجاش به بیست ساله ها میخوره
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    13 12
    باغاتی که در تسخیر بلوک های سیمانی ،قرار گرفته اند عمدتاً کاربری اصلیشون عیاش خونه است
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    16 2
    10 فقره سابقه داشته از جمله قتل!!!!آزار واذیت کلاهبرداری!!!!! چجوری آزاد بوده؟؟؟
  • MY ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    5 1
    محمدرضا کلاهی
  • حمید IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    17 1
    ده فقره شرارت......خوب اینو نگه داشتید چه گلی به سر مملکت بزنه...اعدام کنید تموم بشه...لعنتی ها سرطان هم نمیگیرن.....
  • افسانه IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    6 0
    این مرد باید اعدام شود
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    6 0
    باید یک اعدام گسترده بشه هرچی خلاف کار ومفسد است تا مردم کمی شاد بشن وارامش پیدا کنند باید به اشد مجازات برسن باور کنید خانواده های این افراد هم به مردنشون راضی هستن
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    5 0
    اعدام کنید مردک رو
  • IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    6 0
    اعدامشون کنین...شر این حیوانات در شکل ادمی زاد رو از سر مردم کم کنیین
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    4 0
    من یه مرد قوی هیکل هستم ولی حاضر نیستم با ماشین این از انقلاب برم فردوسی خخخخخخخ
  • حامد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 0
    باید.اون.رااعدام.بکنی.3بتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس