کد خبر 985266
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
ژاپن

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در فینال این رقابت‌ها، مقابل ناگویای ژاپن شکست خورد و نایب قهرمان شد.

به گزارش مشرق، نماینده های ایران در یک سال اخیر شکست های تلخی مقابل نماینده های ژاپ داشته است. از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز تا حدف از جام ملتها به دست تیم ملی ژاپن. همچنین تیم های فوتسال و فوتبال ساحلی ما هم مقابل نماینده های ژاپن بازی را واگدار کردند تا ناکامی ما مقابل سامورایی ها کامل شود.

روند سریالی باخت‌ها در فوتبال ایران مقابل ژاپن با شکست تیم مس سونگون ورزقان تکمیل شد و قهرمان لیگ برتر ایران نتوانست نماینده قدرتمند ژاپن را شکست دهد تا در روزهایی که وضعیت فوتسال ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این شکست به مشکلات این ورزش، افزوده شود. شکست در این قسمت هم به همه نشان داد، فدراسیونی که ادعای پنج‌ستاره بودن را دارد، چگونه در برابر فوتسال با برنامه ژاپن شکست می‌خورد و نمایندگانش یکی پس از دیگری با باخت زمین مسابقه را ترک می‌کنند.

باخت‌های سریالی فوتبال و فوتسال ایران به ژاپن در سالی که گذشت تفاوت حرف و عمل را به خوبی به رخ می‌کشد و نشان می‌دهد میان فدراسیونی که تنها مدعی داشتن پنج ‌ستاره است و فدراسیونی که پنج ستاره‌اش را در زمین بازی کسب می‌کند، چقدر تفاوت دارند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس