کد خبر 985155
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
محمد جعفر منتظری نمایه

دادستان کل کشور در بجنورد گفت: کسی که در دستگاه قضا مشغول به کار است نقش حفاطت جامعه را دارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در همایش رهروان ولایت در بجنورد گفت: در مجلسی که ذکر غدیر باشد مورد عنایت الهی است و عبادت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام منتظری افزود:در روز غدیر برای خانواده و فرزندان خود حدیث غدیر را بخوانیدتاغدیر فراموش نشود.

بیشتر بخوانید:

علت پیگیری نشدن حقوق عامه از سوی وکلا چیست؟

پرونده‌ها با صلح و سازش به اتمام برسد

اوبا اشاره به اینکه نباید از کفار واهمه داشت اظهارکرد: اسلام بدون ولایت اسلام ناقصی است و خداوند بر هیچ نعمتی جز نعمت هدایت منت ننهاده است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه شیعه بودن مسولیت انسان را سنگین میکند گفت: ارتباط با غدیر مسیر را روشن و تکالیف را سنگین میکنند و کسانی که تابع شیعه اند باید تلاش کنند خود را از حیث عمل و رفتار به امیرالمومنین نزدیک کنند.

او با اشاره به اینکه برخی از مدیران مجازی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند افزود:مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشید که هدف دشمن این است که به جان و ناموس این ملت آسیب بزند و این خطری است که باید به جوانان هشدار داد.

حجت الاسلام منتظری به وظایف قضات و دادستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بعضی از کارهایی که برای قاضی مباح است برای کارمندان دستگاه قضا مباح نیست.

اوبا توجه به اینکه خانواده‌های قضات نیز در مسئولیت آن‌ها سهم مهمی دارند افزود: قاضی اگر خاطرش از محیط زندگی خودش جمع باشد خوب میتواند قضاوت کند.

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا تقدیر شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    0 0
    ممنون از حضرت آیت الله منتظری بواسطه اطلاعات خوبی که به مردم دادند تا با این افراد برخورد کنند! اگر نباشد اطلاعاتی که مسئولان دائم به مردم می دهند مردم چگونه مسئولان مجرم را با چوب عدالت تنبیه کنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس