کاظم اولیایی

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: حرف و عمل مسئولان وزارت ورزش یکی نیست و بر خلاف گفتارشان، دوست ندارند استقلال و پرسپولیس را واگذار کنند.

به گزارش مشرق، سید کاظم اولیایی در واکنش به سخنان محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اصلا خصوصی سازی در اختیار آقایان در وزارت ورزش نیست که درباره آن صحبت می کنند. آنها دوست ندارند مالکیت این دو باشگاه را از دست بدهند و توپ را در زمین مجلس می اندازند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: آنچه در اختیار آقایان است، عمل به اساسنامه این دو باشگاه می باشد. در اساسنامه باشگاه استقلال که در سال ۶۹ نوشته شده مشخصا آمده است که اعضای مجمع این باشگاه شامل ۵ عضو اصلی، ۲ عضو علی البدل و ۳ کارشناس و خبره فوتبال به انتخاب کانون هواداران می باشد و یک نفر که رییس وقت سازمان تربیت بدنی باشد، ریاست این مجمع را عهده دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال هیولای درون دارد

اولیایی تصریح کرد: اگر وزارتخانه راست می گوید و واقعا قصد خصوصی سازی دارد، می تواند طبق اساسنامه استقلال مجمع قانونی این باشگاه را تشکیل دهد و وزیر ورزش هم جایگاه خودش که رییس مجمع باشد را حفظ کند. در این صورت اعضای مجمع هم حق رای داشته و در تصمیم گیری‌ها نقش دارند. عقل سلیم هم می‌گوید خرد جمعی حتما بهتر از تصمیم گیری فردی می باشد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: وزارتخانه حرف و عملش یکی نیست. از یک سو می‌گویند دنبال واگذاری هستیم اما عملا نشان می‌دهند هیچ میلی برای این کار ندارند. متاسفانه یک فرهنگ غلط برخی مدیران ما را فرا گرفته که حوزه مدیریتی را مِلک خود می‌دانند و تمایلی به از دست دادن بخشی از مِلکشان را ندارند. الان هم استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش نقش همان ملِکی را دارد که دوست ندارند آن را از دست بدهند.

عضو هیات موسس اتحادیه مدیران کشور گفت: وزارتخانه واقعیت را به مردم نمی‌گوید و توپ را در زمین مجلس می‌اندازد. اگر اراده‌ای برای خصوصی سازی سرخابی‌ها بود تا الان آن را عملی کرده بودند. 

وی افزود: شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان متشکل از بیش از ۱۳۰ پیشکسوت ثبت قانونی شده و فعالیت می کند. این پیشکسوتان بوجود آورنده برندی هستند که قرار است برای فروش عرضه شود. این پیشکسوتان حق دارند که دغدغه این برند را داشته باشند و دلسوز آن باشند. پس حضورشان در مجمع باشگاه استقلال کمترین حقی است که می شود برای آنها در نظر گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس