کد خبر 985023
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
سردار غلام‌رضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج از ترمیم و ساخت ۱۱ هزار و پانصد خانه در مناطق سیل زده توسط بسیج خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ورابط عمومی سازمان بسیج سردار غلامرضا سلیمانی؛رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین انعقاد تفاهم نامه مشرک با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ما توانستیم پنجمین دهه انقلاب را با افتخار آغاز کنیم که بیانیه رهبری نیز در این رابطه بر حضور مردم و سازمان یافته جوانان برای پیشرفت نظام و انقلاب تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید:

۳۲۰۰ پروژه عمرانی سپاه در ارومیه افتتاح شد

وی افزود:چهل سال عمر پر برکت انقلاب کارنامه‌های درخشانی دارد و در این بین باید به کم و کاستی‌هایی نیز توجه می‌کنیم بر همین اساس باید از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود.

سردار سلیمانی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی عصاره مردم است و اگر سازمان بسیج در کنار مجلس قرار بگیرد می‌تواند سرعت تحقق برنامه ها را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: در درون کشور 80 میلیون نفر عضو بسیج هستند و از نظر ما هرکس به دنبال موفقیت روز افزون کشور و میهن است در قالب تفکر بسیجی قرار دارد.در این بین سازمان بسیج هم تلاش دارد برنامه‌های نظام به واسطه سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها تسریع بخشد.

رئیس سازمان بسیج عنوان کرد: این همکاری با مجلس را به فال نیک می‌گیریم تا با سایر سازمان‌های کشور نیز وارد همکاری شویم. بسیج در همکاری با سایر دستگاه‌های کشور از جمله قوه قضاییه در پیشگیری از جرایم و فسادهای اقتصادی می‌تواند کمک کند. در واقع سازمان بسیج در عرض دستگاهی قرار نمی‌گیرد و طول ماموریت‌های آنها عمل می‌کند.

وی افزود: ما در استان‌ها از مجمع بسیج استانی بهره مند هستیم که یک پارلمان مردمی محسوب می‌شود و با فعال کردن کارگروه‌های تخصصی راهکارهای مفید را ارائه می‌کنند.همچنین امروز این امکان در سازمان بسیج وجود دارد که با روش‌های فناوری رسانه می‌توان با دورترین ارکان بسیج دراقصی نقاط کشور ارتباط برقرار کرد.بر همین اساس شبکه شباب از دستاوردهای فناوری رسانه‌ای است که سازمان بسیج از آن بهره مند شده است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: از نگاه خوب رئیس مجلس و همه نمایندگان که در تعامل و پشتیبانی بسیج سنگ تمام می‌گذارند تشکر می‌کنم.امیدوارم در سایه  این همکاری‌ها برای مردم عزیز و انقلاب اسلامی در پنجمین دهه انقلاب گام‌های مستحکم تر برداریم.

وی تصریح کرد: ما خودمان در بسیج هر برنامه‌ای که به صورت مردمی برگزار می‌شود کیفیت آن برنامه‌ها اعجازبرانگیز می‌شود و مردم به زیبایی اهداف و ماموریت‌ها را محقق می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج عنوان کرد: در بحث محرومیت زدایی نیز مشارکت مردمی ضامن اتفاقات بزرگ شد.بر همین اساس هر دستگاهی برای موفقیت باید از مشارکت‌های مردمی خارج از تشریفات بهره مند باشد.در مناطق سیل زده 11 هزار و پانصد مسکن ترمیم و ساخته شد که در تحقق آن شاهد مشارکت معجزه آسای مردم بودیم.لذا انعقاد تفاهم با مجلس می‌تواند در رابطه  بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی نقش بسزایی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس