کد خبر 984965
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
زیدان و بیل

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد مهاجم ولزی تیمش را ترک نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید شنبه در هفته نخست لالیگا باو جود ۱۰ نفره شدن در نیمه دوم ۳ بر یک سلتاویگو را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: به خاطر بازیکنان و قدرتی که به نمایش گذاشتیم خیلی خوشحال هستم. ما تنها در حفظ توپ خوب نبودیم بلکه در دفاع نیز خوب عمل کردیم و این موضوع نقش کلیدی در بازی داشت. در نیمه دوم با ۱۰ بازیکن خیلی خوب عمل کردیم. باید به بازیکنان تبریک گفت و به این روند ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده ماندن بیل در رئال

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: چنین شروعی خیلی اهمیت دارد. ما در پیش فصل از لحاظ نتایج مشکلاتی داشتیم. تلاش مان فوق العاده بود و برابر سلتاویگو از بازی خوب و پیروزی مان لذت بردیم. وینیسیوس جونیور و گرت بیل بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. سپس باید آن ها را تعویض می کردم چون خیلی کار کرده بودند و ایسکو و لوکاس واسکس که به جای آن ها وارد زمین شدند نیز نمایش خوبی داشتند. به خاطر گلزنی واسکس خوشحالم. ما ۱۰ نفره برابر یازده بازیکن بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی فرانسوی افزود: بازی کردن در ورزشگاه بالائیدوس سخت است و نتیجه خوبی کسب کردیم. سلتاویگو حریف سرسختی است. چیزی عوض نشده است. ما در همه زمینه‌ها برتر بودیم.

زیدان به بیل اشاره کرد و گفت: او مانند دیگر بازیکنان این جا است. از عملکردش خشنودم. بیل در مادرید خواهد ماند. بیل و وینیسیوس خیلی خوب بودند.

لوکا مودریچ به خاطر خطای شدید کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و اخراج شد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: صحنه را ندیدم. با مودریچ صحبت کردم و به نظر او نباید کارت قرمز دریافت می‌کرد. داور متفاوت تصمیم گرفت و باید آن را پذیرفت. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد و ممکن است محرومیتش برای یک بازی باشد.

بارسلونا در هفته نخست با یک گل مغلوب اتلتیک بیلبائو شد. زیدان درباره این باخت گفت: ما به خودمان فکر می کنیم. مهم تر از همه کسب سه امتیاز بود. باید به بازیکنان تبریک گفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    یعنی رسما می گی که راجع به بیل اشتباه کردی و به غلط کردن افتادی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس