کد خبر 984899
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
تدابیر وزارت امور خارجه برای خنثی کردن توطئه های آمریکا

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی گفت: عباس عراقچی تدابیر وزارت امور خارجه برای جلوگیری از ایجاد اجماع حول محور آمریکا علیه ایران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست صبح امروز این فراکسیون گفت: عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور داشت و به اعضا اعلام کرد که وزارت امور خارجه به دنبال خنثی کردن توطئه های آمریکا در منطقه است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: عراقچی در این نشست اعلام کرد که وزارت امور خارجه تدابیری اندیشیده تا مانع ایجاد اجماع حول محور آمریکا علیه ایران شود و تا امروز در تمام تدابیری که در این زمینه اندیشیده موفق بوده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس تصریح کرد: راه های مبادلات اقتصادی و فروش نفت در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعلام شد تدابیری اندیشیده شده تا نفت ایران به فروش رسیده و کالا وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه اعلام شد که فناوری هسته ای ایران دارای مشروعیت است و تا زمانی که منافع ما در برجام تأمین شود، در برجام می مانیم و با هر حرکت تهاجمی دشمنان مقابله به مثل خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس