کد خبر 984845
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
درگیری گواردیولا

در اواخر بازی مقابل تاتنهام اتفاق عجیبی بین پپ گواردیولا و سرخیو آگوئرو رخ داد.

به گزارش مشرق، دیدار منچسترسیتی و تاتنهام در استادیوم اتحاد با تساوی 2-2 خاتمه یافت و سیتیزن ها در شرایطی که بر جریان بازی مسلط بودند، در نهایت نتوانستند در خانه به پیروزی برسند تا همین ابتدا 2 امتیاز حساس را از دست بدهند. در اواسط نیمه دوم بود که اگرچه سیتی نیاز به گل داشت، اما پپ گواردیولا تصمیم گرفت سرخیو آگوئرو را بیرون کشیده و گابریل ژسوس را به جای وی وارد میدان کند.

بیشتر بخوانید:

تاتنهام، منچسترسیتی را متوقف کرد

مهاجم آرژانتینی سیتی که هرگز از این تعویض پپ رضایت نداشت، با وی دچار درگیری لفظی شدیدی شد و سرمربی سیتی نیز پاسخ او را با شدت تمام داد تا اتفاقات عجیبی در کنار زمین رخ بدهد. در نهایت با ورود یکی از اعضای کادر فنی سیتی این درگیری لفظی به پایان رسید و سرخیو آگوئروی عصبانی روی نیمکت نشست.

جالب اینجاست در ثانیه های پایانی گابریل ژسوس موفق به گلزنی شد تا گواردیولا و آگوئرو اختلافات را فراموش کرده و یکدیگر را در آغوش بکشند؛ اما غافل از اینکه اتفاقات تلخ فصل قبل لیگ قهرمانان دوباره برای سیتی مقابل تاتنهام تکرار شده و این گل نیز از سوی VAR مردود اعلام شد تا خاصیت این گل تنها پایان اختلافات بین سرمربی و گلزن آرژانتینی سیتی باشد.

سیتی در این دیدار فرصت های فراوانی را از دست داد اما در نهایت نتوانست گل برتری را مقابل تاتنهام به ثمر برساند و بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

این بار و بر خلاف دفعه گذشته پپ گواردیولا واکنشی توام با حسرت نشان نداد و ترجیح داد کنار مائوریتسیو پوچتیو رفته و در رابطه با اتفاقات با وی صحبت کند.

پپ گواردیولا چند ماه قبل نیز شانس رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دلیل مردود شدن گل رحیم استرلینگ از سوی VAR در دیدار با تاتنهام از دست داد و این اتفاق دوباره برای او امشب تکرار شد.

لحظه درگیری لفظی آگوئرو با گواردیولا

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس