کد خبر 984423
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مجرم نمایه

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۷۱ نفر از سارقان در طرح صاعقه ۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح نتایج طرح صاعقه یک،گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در اجرای این طرح ۷۱ نفر دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه ۵۵ نفر از دستگیر شدگان در قالب ۱۳ باند در زمینه های موبایل قاپی و کیف قاپی فعالیت داشتند، بیان داشت: در این طرح ۱۲۳ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۷۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه و دارای پلاک مخدوش توقیف شد. 

بیشتر بخوانید:

فیلم/ سرقت سیستم صوتی ماشین در چند ثانیه!

فرار متهم زندانی پس تیراندازی از بیمارستان در تبریز

سردار هداوند با اشاره به اینکه این طرح با همکاری پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله آگاهی،پیشگیری،راهنمایی رانندگی، امنیت عمومی و یگان امداد در همه محلات تهران برزرگ اجرا شد، عنوان کرد: یکی از سارقان دستگیر شده در این طرح در اعترافات خود به سرقت ۵۰ فقره گوشی تلفن همراه و فروش آن به یک تبعه خارجی اشاره کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این طرح همچنان در سطح محلات مختلف تهران اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد با اجرای این طرح میزان موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح تهران بزرگ در مقایسه با روز های قبل کاهش داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    0 0
    ۷۱نفرخداقوت همه دزد شدن دیگه....
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 1
    مشکل با بازداشت حل نمیشود. قطع حتی یک انگشت هر بار موجب میشود بازدارندگی ایجاد کند . کسی که پنج بار دستگیر شده و هر بار به سرقت و دزدی بازگشته 5انگشت او را قط کنید تا ببینیم جرات خلاف های مکرر پیدا میشود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس