نماینده مسلمان کنگره آمریکا

وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که دو عضو مسلمان کنگره آمریکا حق ورود به فلسطین اشغالی را ندارند.

به گزارش مشرق، معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نمایندگان مسلمان کنگره آمریکا حق ورود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را ندارند.

شبکه تلویزیونی المیادین پنجشنبه (۲۴ مرداد) به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم تصمیم گرفته است که از ورود «ایلهان عمر» و «رشیده طلیب»، دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی جهت بازدید از اماکن اسلامی قدس ممانعت کند.

بیشتر بخوانید:

بلایی که اسرائیل بر سر منتقدانش در آمریکا می‌آورد+ فیلم

نماینده مسلمان کنگره: آمریکا در جایگاهی نیست که از ایران انتقاد کند

وزارت کشور رژیم صهیونیستی ساعتی بعد رسما اعلام کرد که این دو نماینده کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی ممنوع الورود هستند و با هرگونه درخواست آن‌ها برای سفر به فلسطین مخالت می‌شود.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال»، امروز گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه (دیروز) با چندین تن از مقامات کابینه خود برای رسیدن به تصمیم نهایی درباره دیدار عمر و طلیب از فلسطین اشغالی وارد رایزنی کرده است.

در همین ارتباط، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا که به حمایت‌هایش از صهیونیست‌ها معروف است، از اقدام مقامات صهیونیست در ممانعت از سفر دو نماینده مذکور به سرزمین‌های اشغالی استقبال و حمایت کرده است.

عمر و طلیب دو عضو کنگره آمریکا از حامیان کمپین تحریم رژیم صهیونیستی هستند و اخیرا لایحه‌ای را ارائه کردند که به آمریکایی‌ها حق مشارکت در کمپین‌های دعوت به تحریم اسرائیل می‌دهد و از همین رو تل آویو نگران است آنها مثل قبل در سرزمین‌های اشغالی هم اظهاراتی در حمله به اسرائیل به زبان آورند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس