تراکتور مدافع لیگ برتری به خدمت گرفت+عکس

مدیرعامل باشگاه تراکتور پیام تشکر و قدردانی از حضور پرشور هواداران در جشن خانوادگی ولایت و امامت که به همراه رونمایی از لوگو و پیراهن تراکتور بود، صادر کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، امروز  باشگاه تراکتورسازی طی جشنی با حضور هوادران این باشگاه از لوگو و لباس جدید این تیم رونمایی کردند. به همین مناسبت، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل این باشگاه، بیانیه‌ای صادر و از هوادران این باشگاه قدردانی کرد.

ببینید:

فیلم/ رونمایی از لوگوی جدید باشگاه تراکتور

در متن پیام مهندس غلامرضا صادقیان آمده است:

سلام و عرض ادب خدمت هواداران پرشور تراکتور که بهترینی دیگر در عرصه فوتبال خلق کردند. 

امروز پرشورها فرهنگ و شأن بالایشان را در حضور بانوان طرفدار تراکتور، نشان داده و بدون کوچکترین حاشیه و مشکلی در کمال آرامش و امنیت مراسم را تماشا و همراهی کردند و نام تراکتور را در سالن شش هزار نفری شهید پورشریفی طنین انداز کردند.

قطعا این حضور حماسی و تشویق‌های شما هواداران قوت قلبی برای مالک، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تراکتور شد که باعث می‌شود با اقتدار در مسابقات لیگ برتر حاضر شویم.

همچنین این حمایت پرشورها وظیفه مدیریت باشگاه را سنگین‌تر می‌کند تا با تلاش بیشتر در راستای موفقیت و حرفه‌ای گری قدم برداریم.

جا دارد از مسئولان استان، بویژه تلاشها و حمایتهای فرماندار محترم تبریز ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان ؛رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز و عوامل پرتلاش و زحمتکش انتظامی و امنیتی استان شهرستان تبربز نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم؛ چرا که برگزاری این جشن خانوادگی بدون مدیریت وکمک این عزیزان غیرممکن بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    2 6
    چه پولی اینا دارن از بیت المال حیف و میل می کنن!!!!
    • ayhan IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      2 2
      مثل اینکه باشگاه خصوصیه و با این کارها، برنامه ها ی خاص خودش رو داره نظر جنابعالی در مورد باشگاههای دولتی میتونه صدق کنه نه باشگاههای خصوصی که از جیب خودشان خرج می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس