کد خبر 983561
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
ذوب آهن و الاتحاد

روزنامه عکاظ عربستان تیتر عجیبی را بعد از حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، ذوب آهن در دیدار برگشت برابر الاتحاد عربستان که در قطر برگزار شد در دیداری پر گل با نتیجه چهار بر سه تن به شکست داد. ذوب آهن با توجه به شکست دو بر یک در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 6 بر 4 برابر نماینده عربستان تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.

روزنامه عکاظ عربستان بعد از پیروزی الاتحاد برابر ذوب آهن تیتر زد: "الاتحاد خاری در حلق تهران! عمید آسیا نقشه فارس‌ها را ناکام گذاشت".

بیشتر بخوانید:

بازتاب حذف ذوب‌آهن در AFC +عکس

این روزنامه عربستان در ادامه نوشت: "از سال 2016 که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی نماینده‌های عربستان و ایران را در زمین بی طرف برگزار می‌کند الاتحاد چهار بار در سه کشور امارات، قطر و عمان به مصاف نماینده‌ی ایران رفته و هر چهار بار به پیروزی رسیده است. الاتحاد ابتدا در سال 2016 در دیدار رفت برابر سپاهان در قطر با چهار گل به پیروزی رسید و در دیدار برگشت در عمان هم با 2 گل به پیروزی رسید. الاتحاد امسال هم برابر ذوب آهن ابتدا در امارات با نتیجه دو بر یک و در دیدار برگشت هم در قطر با نتیجه 4 بر سه به پیروزی رسید".

در ادامه این مطلب آمده است: "علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن قبل از این دیدار قول داد که الاتحاد را شکست دهد و پرچم ایران را در کشور دوست و برادر قطر به اهتزاز در آورد اما الاتحاد این بار هم نماینده ایران را ناکام گذاشت و این تیم هم مانند دیگر نماینده های ایران حذف شد".

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تورج IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    4 0
    چرا عجيب؟ از اين تيتر منطقي تر نديده بودم. ما زمين چمن داريم؟ استاديوم داريم؟ برنامه فوتبالي از تلويزيون داريم؟ در حالي بخاطر بي پولي اردوهامون لغو ميشه كه بازيكنامون با پورشه و بنز و بي ام و تو سطح شهر دور دور مي كنن. انتظار داريم ژاپن رو ببريم در حاليكه اونا هر دوره مفت و مجاني تو مسابقات آمريكاي جنوبي با تيماري آرژانتين و بزريل و مكزيك و ... بازي مي كنن. ما بايد ميلياردها بديم 90 دقيقه جلوي يكي از اون تيما بازي كنيم. همين عربستان كه از تيترش ناراحتيم تمام البسه تيم هاي باشگاهيش شامل قانون كپي رايتن و از اين راه پول در ميارن.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    2 1
    این بی شرف همان کاری را می کند که کیهان و مشرق وقتی تیم های ایرانی مقابل عربستان پیروز می شوند می کنند
  • حسن IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    1 0
    چرا فدراسیون فوتبال ما اینقدر بدبخت و ذلیل و مایه خجالته که جلوی خواسته نامعقول و غیرقانونی سعودی ها برای دیدارهای خانگی کوتاه آمده و تیم های ما باید از این بابت ضرر کنند؟ راستی چرا اینقدر خوار و ذلیل شده این فوتبال ایران؟
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    0 1
    فوتبالیست های مفت خور مایه ننگ هستند. عربستان در ورزش های دیگر توانایی ابراز وجود در برابر ایران را ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس