منچستریونایتد و چلسی

تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برتری قاطعانه‌ای به دست آورد.

به گزارش مشرق، شیاطین سرخ در شبی که از موقعیت های گلزنی خود به خوبی استفاده کردند و البته چلسی دو بار دیرک دروازه آنها را به لرزه درآورد، در نهایت ۰-۴ چلسی را مغلوب کرده و شروعی فوق العاده را تجربه کردند. ۲ سال قبل چلسی موفق شد با هدایت آنتونیو کونته با ۴ گل تیم ژوزه مورینیو را مغلوب کند و امشب منچستریونایتد انتقام آن شکست سنگین را در اولدترافورد گرفت.

در این بازی مارکوس رشفورد عملکرد درخشانی داشت و دو گل به ثمر رساند دیگر گل منچستر را مارسیال وارد دروازه شاگردان لمپارد کرد. دنیل جیمز هم در دقیقه ۸۱ گل چهارم شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

فیلم/ خلاصه دیدار منچستریونایتد ۴-۰ چلسی

بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم در همان دقیقه ۴ فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه محکم آبراهام با بدشانسی این تیم به دیرک دروازه داوید دخیا برخورد کرد.

دقایقی بعد و روی اشتباه کورت زوما، مارسیال صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او در اختیار کپا قرار گرفت.

اما در دقیقه ۱۸ یونایتد به گل رسید. مارکوس راشفورد توسط کورت زوما در محوطه جریمه متوقف شد تا یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شود و خود راشفورد با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر رساند.

بعد از دریافت گل چلسی سراپا حمله شد و می توانست دقایقی بعد به گل برسد اما ضربه زیبای راس بارکلی با فاصله کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۳۹ راس بارکلی یک بار دیگر اقدام به شوت زدن کرد اما این بار داوید دخیا واکنش نشان داد.

چلسی در لحظات پایانی نیمه اول می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه محکم امرسون از گوشه محوطه به دیرک برخورد کرد تا یونایتد با برتری ۰-۱ راهی رختکن شود.

چلسی در نیمه دوم می توانست روی ارسال آسپلیکوئتا و ضربه امرسون به گل برسد اما باز هم دخیا مانع این اتفاق شد تا دقایقی بعد طوفان یونایتد آغاز شده و این تیم ۲ گل در فاصله ای کوتاه به ثمر برساند.

ابتدا در دقیقه ۶۵ و روی ارسال پریرا، مارسیال موفق شد در دهانه دروازه جایگری کرده و گل دوم یونایتد را به ثمر برساند.

۹۵ ثانیه بعد و روی فوق العاده پل پوگبا، راشفورد با دروازه چلسی تک به تک شد و با یک ضربه زمینی و دقیق، زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

بعد از دریافت سه گل، چلسی که چیزی برای از دست دادن نداشت تصمیم به حمله گرفت اما قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یونایتد نبود.

اما این پایان کار نبود و یونایتد در دقیقه ۸۱ و روی حرکت تماشایی پل پوگبا و پاس فوق العاده او، دنیل جیمز موفق شد دقایقی بعد از ورود به میدان دروازه چلسی را باز کند.

در دقیقه ۸۶ مونت می توانست با ضربه ای محکم یکی از گل های خورده چلسی را جبران کند اما داوید دخیا باز هم واکنش خوبی نشان داد. در دقایق پایانی چلسی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کرد که ثمری نداشت و در نهایت یونایتد با ۴ گل چلسی را شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس