جنبش جهاد اسلامی فلسطین

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت عاملان هلاکت نظامی صهیونیست در نزدیکی شهرک گوش عتصیون شدند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، سرویس امنیت داخلی رژیم اشغالگر قدس(شاباک) مدعی شده است که عاملان عملیات کشته شدن یک نظامی اسرائیلی در نزدیکی شهرک گوش عتصیون را بازداشت کرده است.

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که دو فرد مظنون به دست داشتن در قتل داویر سوریک نظامی اسرائیلی را در بیت کاحل در شهر الخلیل بازداشت کرده است.

پیشتر رسانه‌های  عبری فاش کرده بودند که دستگاه های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان، اطلاعات دقیقی را درباره وجود عاملان عملیات گوش عتصیون در شهر الخلیل به ارتش اسرائیل داده بودند که سبب شد ارتش به منطقه بیت کامل یورش ببرد و عاملان عملیات را بازداشت کند.

درباره جزئیات هلاکت این نظامی شهرک نشین صهیونیست که در شهرک عوفرا واقع در اراضی شهروندان در شرق رام الله سکونت داشت، در ابتدا خبر واضح و شفافی وجود نداشت و تمام آنچه از سوی صهیونیست‌ها مطرح می شد، این بود که یک حادثه امنیتی بزرگ در تجمع شهرک های گوش عتصیون در جنوب بیت لحم رخ داده تا اینکه اعلام شد یک نظامی اسرائیلی به ضرب چاقو پس از ناپدید شدن در صبح روز پنجشنبه( ۱۷ مرداد) به هلاکت رسید.

هشدار جهاد اسلامی فلسطین به اشغالگران قدس

خبر دیگر اینکه جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل عواقب تجاوزگری و جنایاتش علیه ملت فلسطین دانست.

این جنبش با محکوم کردن تجاوز روز شنبه رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت چهار مبارز فلسطینی در نتیجه آن تاکید کرد تروریسم رژیم اسرائیل هرگز نمی تواند آتش خشم رو به افزایش در دل‌های آزادگان را خاموش کند.

جهاد اسلامی تاکید کرد تجارب ثابت کرده است که مردم فلسطین هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت و سر سازش فرود نخواهند آورد و به مقاومت  ادامه خواهند داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس