کد خبر 982549
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
موسی‌پور

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: پیاده‌سازی ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز کشور در تهران و اکثر استان‌ها آغاز شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور در نخستین گردهمایی جامعه روحانیت استان فارس که در سالن آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ با حضور آیت‌الله دستغیب تولیت محترم آستان مطهر شاهچراغ و آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و روحانیت فارس برگزار شد، با اشاره به جریانات فکری مؤثر و نقش‌آفرین در تاریخ سیاسی کشور اظهار داشت: جریان اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و روحانیت و مجاهدت‌ها و مبارزات علما و پشتیبانی دینداران و اسلامگرایان توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را که از همه موئلفه‌های قدرت برخوردار بود، نابود سازد.

بیشتر بخوانید:

پورمحمدی: احزاب از نبود رویکرد جامع رنج می‌برند

وی افزود: ارکان قدرت این کشور اسلام و تشیع و ابزار ترویج آن محراب و منبر و روحانیت است که دشمن قبل از انقلاب با روش‌های گوناگون در پی تخریب و از بین بردن آن بود و پس از انقلاب نیز با تغییر روش و شیوه‌ها همان اهداف را دنبال می‌کند.

مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز کشور با اشاره به ساختار جدید جامعه روحانیت ادامه داد: رویکرد جدید جامعه روحانیت توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگی و صنفی است و در مسائل سیاسی نقش راهبردی و هدایت داشته و عملکرد حزبی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به گسترش فعالیت‌های جامعه روحانیت در کشور ادامه داد: در هر شهری که دارای حداقل 30 روحانی واجد شرایط عضویت باشد، می‌توانند جامعه روحانیت آن شهر را تأسیس کنند و پس از آن با نمایندگان منتخب جامعه روحانیت شهرها، جامعه روحانیت استان تشکیل شده و از نماینده‌های منتخب جامعه روحانیت استان‌های کشور شورای مرکزی جامعه روحانیت کشور شکل می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور در پایان خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز کشور در تهران و اکثر استان‌ها آغاز شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس