کد خبر 982544
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
نوبخت: برای اتفاقات پیش رو، سه حالت متفاوت از بودجه ۱۳۹۸ پیش بینی کرده‌ایم

معاون رئیس‌جمهور از اجرای ۳۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: محورهایی که در سطح کشور به‌عنوان گلوگاه هستند و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کردند در مسیر آزادراه قرار گرفته و

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از اجرای پروژه آزادراه رشت ـ قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر آزادراه قزوین ـ رشت یکی از مسیرهای مهم و پرتردد کشور بوده و حدفاصل دو شهر منجیل و رودبار از مسیر آزادراه خارج می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات مسیر آزادراه در دو شهر منجیل و رودبار افزود: وجود مشکلات عدیده ترافیک در محدوده دو شهر منجیل و رودبار، باعث شرمندگی ما شده است تا جایی که هفته اخیر بیش از ۳۵ کیلومتر ترافیک در این دو شهر ایجاد شد و باعث رنجش خاطر شهروندان رودباری شد.

بیشتر بخوانید:

زمان پایان احداث بزرگراه "تهران شمال" از زبان وزیر راه

هشداری در مورد آزادراه تهران شمال

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اجرای سه کیلومتر از ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه گفت: هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین ـ رشت در دست اجرا بوده و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت با اشاره به پیمانکاری این پروژه ملی بیان کرد: دو شرکت خوش‌نام، پیمانکاری اجرای هشت کیلومتر این پروژه را در دو مسیر رفت‌وبرگشت بر عهده گرفتند و بنا هست که تا پایان سال جاری و نهایت سال آینده این پروژه را به اتمام برساند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از اجرای ۳۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: محورهایی که در سطح کشور به‌عنوان گلوگاه هستند و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کردند در مسیر آزادراه قرار گرفته و گره آن‌ها گشوده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    0 0
    مسیر بسیار شلوغ بسنان اباد به نیر رو نکمیل کنید همه ساله در فصول گرم کشنه های زیادی میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس