کد خبر 982458
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کیانوش رحمتی

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که شرایط برای دیدن تیمی قوی و خوب از آبی‌پوشان، کاملاً مهیاست.

به گزارش مشرق، کیانوش رحمتی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و تغییرات زیاد این تیم نسبت به فصل گذشته اظهار داشت: جای نگرانی نیست، چون خوب شروع کردیم. عدم مدیریت یک مربی به خاطر تغییرات بازیکنان می‌تواند ناهماهنگی در تیم ایجاد کند، اما سرمربی می‌تواند این شرایط را در کمترین زمان به حداقل و تیم را به بالاترین هماهنگی برساند.

استقلال در سال‌های اخیر شخصیت تیمی خود را از دست داده بود
وی ادامه داد: استقلال تمرینات،‌ بازی‌های دوستانه و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته است. این نشان می‌دهد استراماچونی مربی باهوشی است و می‌خواهد در سریع‌ترین زمان، با خصوصیات بازیکنان ایرانی آشنا و به ترکیب ایده‌آل خود نزدیک شود. شرایط برای دیدن استقلالی خوب و قوی مهیاست و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. استقلال در چند سال اخیر، شخصیت تیمی‌اش را از دست داده بود و نتایج این تیم، نوسان زیادی داشت. امیدوارم با تغییرات انجام شده، استقلال شخصیت واقعی خود را به دست بیاورد.

تیم کم و کسر ندارد
هافبک پیشین استقلال درخصوص بازیکنان تازه‌وارد این تیم تصریح کرد: ارزیابی من از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات مثبت است و ترکیبی از بازیکنان خوب جوان و باتجربه به تیم اضافه شده‌اند. شرایط استقلال در این فصل از لحاظ ابزار، کاملاً خوب است و کم و کسر ندارد. با این حال باید لیگ برتر آغاز شود تا تأثیرات جدایی بازیکنانی چون مهدی رحمتی و پژمان منتظری را ببینیم اگر چه بازیکنان خوبی جایگزین آنها شده‌اند. سیاوش یزدانی مدافع خوبی است،‌ اما امیدوارم حساسیت کار را بداند و خیلی سریع با شرایط وقف پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

هر باشگاهی باید خود را با جدایی بزرگترهای تیم آماده کند

 

رحمتی درباره جدایی بازیکنان بزرگتر از تیم استقلال و انتقادها به این موضوع خاطرنشان کرد: این موضوع همیشه در فوتبال وجود دارد و بزرگان تیم، یک روز از باشگاه جدا می‌شوند. هر باشگاهی باید خود را برای این شرایط آماده و از آکادمی خود پشتوانه‌سازی کند. استقلال باید برای جدایی بازیکنان بزرگتر آماده می‌کرد تا آسیبی نبیند.

چند سال است در آکادمی باشگاه، ثباتی نمی‌بینیم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا پشتوانه‌سازی باشگاه استقلال در سال‌های اخیر، خوب بوده است یا خیر، به تسنیم گفت: پشتوانه‌سازی استقلال به هیچ وجه خوب نبوده است. چند سال است که در آکادمی باشگاه،‌ ثباتی نمی‌بینیم. مدیر آکادمی هر سال تغییر می‌کند و هر کسی کارش را با تفکرات خود پیش می‌برد. مدیر آکادمی باید برنامه‌های خوب و انرژی زیادی داشته باشد و به باشگاه استقلال و آینده‌اش خدمت کند. نه اینکه بخواهیم فقط پستی بگیریم و نتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.

امیدوارم حاجیلو تمام وقت خود را برای آکادمی باشگاه بگذارد
بازیکن پیشین استقلال درمورد انتصاب حاجیلو به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال به جای محمد مومنی اظهار داشت: امیدوارم حاجیلو تمام وقت خود را برای آکادمی باشگاه بگذارد. آکادمی باید سالی پنج بازیکن به تیم بزرگسالان بدهد و حضور حاجیلو در تمرینات تیم‌های پایه دیده شود تا بازیکنان با دیدن او به عنوان پیشکسوت بزرگ استقلال، انگیزه بگیرند.

مربیان تیم‌های پایه لباس فرم ندارند

 

رحمتی با بیان اینکه حاجیلو باید به آکادمی استقلال شخصیت دهد، تصریح کرد: چند روز پیش به آکادمی رفتم و دیدم که مربیان تیم‌های پایه،‌ لباس فرم نداشتند. هر مربی یک لباس پوشیده بود که این برای باشگاه بزرگ استقلال خوب نیست. امیدوارم مشکلات با ورود حاجیلو برطرف شود و برای آینده سرمایه‌های استقلال تلاش و انتظارات را برآورده کند. الان امکانات لازم برای استقلال فراهم است و فقط باید مدیریت خوبی داشته باشد.

شماره‌ای که بازیکنان بر تن می‌کنند، مسئولیت بزرگی ایجاد می‌کند
وی در مورد اعلام شماره پیراهن بازیکنان جدید استقلال و انتقاداتی که نسبت به دادن پیراهن شماره 10 به مهدی قائدی وارد شد، خاطرنشان کرد: هر فصل یکسری بازیکنان از تیم جدا می‌شوند و شماره‌ها برای بازیکنان قدیمی‌تر یا نفرات اصلی باقی می‌مانند. شما به من بگویید این پیراهن به جز قائدی باید به چه کسی می‌رسید؟ باید به این جوانان فرصت بدهیم و ببینیم لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال و این شماره‌ها را دارند یا خیر. الان باید به بازیکنان روحیه بدهیم چون شماره‌ای که بر تن می‌کنند، مسئولیت بزرگی روی شانه آنها ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید

برگزاری دربی در هفته چهارم خیلی مناسب است
بازیکن پیشین استقلال درخصوص برنامه دیدارهای این تیم در نوزدهمین دوره لیگ برتر و برگزاری دربی پایتخت در هفته چهارم گفت: همه بازی‌ها سخت است، اما استقلال قرعه نسبتاً مناسبی دارد. فکر می‌کنم برگزاری دربی در هفته چهارم خیلی مناسب است چون تیم‌ها در هفته‌های اول به ترکیب مد نظر خود می‌رسند و نقاط ضعف خود را پیدا می‌کنند. این مسابقه  تقابل دو مربی خارجی خوب است و در این مقطع از فصل و آب و هوای خوب تهران، دربی خوبی خواهیم داشت. استقلال قطعاً یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس