کد خبر 981798
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
استفانو پتیناری

تراکتور برای تقویت خط آتش تیمش سراغ مهاجمی رفت که همه فصل‌های فوتبال‌اش را در لیگ ایتالیا گذراند.

به گزارش مشرق، با جدایی استوکس، تراکتور سراغ گزینه‌های خارجی برای خط حمله رفته است. یکی از بازیکنانی که شنیده شده تراکتور با او وارد مذاکره شده، مهاجم سابق رم ایتالیاست. بازیکن 27 ساله‌ای که در همه رد‌ه‌های پایه تیم ملی ایتالیا سابقه بازی دارد و 6 گل ملی هم در رده‌های پایه به نام او ثبت شده است. استفانو پتیناری در پست‌های وینگر و خط حمله توانایی بازی دارد. هر چند که در معدود بازی‌هایی حتی به عنوان هافبک دفاعی هم بازی کرده است.

پرتکرارترین پست بازی پتیناری مهاجم هدف بود و در 200 مسابقه‌ای که در این منطقه بازی کرد، 37 گل زد و 12 پاس‌گل داد. همچنین در وینگر راست بهتر از وینگر چپ جواب داده و در آن پست آمار گلزنی بهتری دارد.

استفانو پتیاری فوتبالش را از تیم زیر 19 ساله‌های رم شروع کرد و سپس به تیم بزرگسالان این باشگاه رسید. البته در سری  A‌ فقط یک بازی برای این تیم انجام داد. سپس به سری B رفت و بیشتر دوران فوتبالش را در این لیگ گذراند. هر چند که برای یک نیم‌فصل همراه پسکارا دوباره به سری A برگشته بود که در آن شش مسابقه هم گلی نزد. 

بهترین فصل گزینه تراکتور، دو فصل قبل بود که در سری A سیزده گل زد و پنج پاس‌گل داد. بازیکنی که در سایت ترانسفرمارکت 800هزار یورو ارز‌ش‌گذاری شده است. البته برای این بازیکن زمانی که در رم بود، ارزش یک‌میلیون‌وسی‌صدهزار یورویی پیش‌بینی شده بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس