استفاده از سنگ ها در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمان سازی بسیار رایج است. سنگ های موجود در طبیعت پس از طی نمودن فرایند های متنوع در سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

هر چند بهره برداری از سنگ های طبیعی کار آسانی نیست اما پیشرفت علم و وجود تجهیزات مختلف امکان استفاده از آن ها را برای فضاهای مختلف مهیا ساخته است.

یکی از سخت ترین مراحل در فرایند تبدیل سنگ های طبیعی به سنگ های مصرفی در ساختمان مرحله سورت بندی آن ها است.

در این مرحله امکان بروز خطا فوق العاده بالا بوده و علاوه بر این سورت بندی سنگ ها زمان و انرژی زیادی را هم میطلبد که عملا حساسیت فرایند را دو چندان می کند.

شرکت نگین ارم به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کنندگان سنگ دهبید با اختراع دستگاه سورت پلاس، یک افتخار ملی را به ثبت رسانده و تحولی قابل تقدیر در صنعت سنگ ساختمانی ایجاد کرده است.

این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و همینطور دستگاه های کاربردی توانسته ٬

 با بهترین کیفیت و قیمت سنگ دهبید شایان را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

خوب است بدانید که دستگاه سورت پلاس توسط شرکت نگین ارم در مدت زمان ۳ سال و به دست متخصصین و برنامه نویسان ایرانی طراحی و تولید شده است؛ در حال حاضر به لطف  دستگاه سورت پلاس٬ دسته بندی سنگ ها از نظر فنی و ظاهری ٬ با بالاترین دقت ممکن و در کمترین زمان با صرف حداقل انرژی به صورت کاملا مکانیزه صورت می گیرد.

و در پایان انجام نصب سنگ های یک پروژه ساختمانی، می توان به وضوح دید که همه سنگ های نصب شده در محیط با هم هماهنگی مناسبی دارند.

شرکت نگین ارم ثبت اختراع دستگاه سورت پلاس را در سال ۱۳۹۴ برای نام تجاری خود ثبت نموده و هم اکنون این تکنولوژی کاربردی به صورت انحصاری در اختیار این شرکت قرار دارد.

استفاده از دستگاه سورت پلاس ویژگی های متمایزی را برای فعالان صنعت به همراه می آورد؛

 از جمله مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

·         حفظ ساختار طبیعی به همراه ابعاد مورد نیاز (بدون محدودیت)

·         ایجاد هماهنگی صد در صدی بین سنگ های نصب شده در محیط

·         کاهش خطا های ممکن و در نهایت کاهش هزینه ها و...

·         افزایش عملکرد و توان بهره برداری از سنگ های موجود

به طور کلی گروه تولیدی معدنی نگین ارم با استفاده از ابزارهای ملی و اروپایی، سنگ را در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز مصرف کنندگان همراه با بهترین کیفیت در برش و فراوری عرضه می کند.

 مصرف کنندگان نیاز های خود را از کوچکترین ابعاد تا بزرگترین آن را می توانند در بین محصولات نگین ارم بیابند و مورد استفاده قرار دهند.

نیروی کار حرفه ای و متخصص و همچنین تجهیزات مدرن موجود مهم ترین مولفه هایی هستند که در مسیر موفقیت گروه تولیدی نگین ارم نقش داشته اند.

در صورت تمایل برای استفاده از محصولات متنوع گروه تولیدی نگین ارم می توانید با مراجعه به سایت شرکت از جزئیات محصولات، قیمت ها ٬ پروژه ها و آدرس معدن سنگ دهبید – کارخانه سنگ دهبید و دفتر مرکزی و ...  مطلع شوید.

کارشناسان گروه تولیدی نگین ارم نیز در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

تلفن تهران: ۱۶۱۸

 تلفن شهرستان ها: ۰۲۱۲۲۲۲۷۸۹۹

https://negineram.com

**محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس