علی علیپور

باشگاه پرسپولیس در حالی در به در دنبال به خدمت گیری یک مهاجم خارجی است که در همین تیم فعلی، ۵ بازیکن قابلیت بازی در نوک حمله را دارا هستند.

سرویس ورزش مشرق – تا پیش از ادامه حضور علی علیپور در پرسپولیس این تیم با دغدغه جذب یک مهاجم تمام کننده مواجه بود اما از آن روز به بعد این وضعیت به نوعی تغییر کرد که کالدرون، خیلی کمبود چنین بازیکنی را حس نکرد اما دست از اصرار برای جذب یک تمام کننده دیگر برنداشت. مادیبو مایگا برای انجام تست های پزشکی به ایران آمد اما از سوی ایفمارک تائید نشد تا حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شود و گمانه زنی ها برای نام یک بازیکن خارجی دیگر آغاز شود.

بیشتر بخوانید:
 

مهاجم خارجی موردنظرپرسپولیس را بیشتر بشناسید +کارنامه و عکس

با نگاهی به اسامی بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس می بینیم این تیم در پست مهاجم بازیکنانی دارد که عبارتند از: علی علیپور، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احمد احمدوند و امیر روستایی که هر ۵ نفر قابلیت بازی در نوک حمله را دارا هستند. علی علیپور هم که نشان داده در سطح آمادگی بالایی قرار دارد پس چه اجباری است که با عجله یک مهاجم خارجی به خدمت گرفته شود؟

مگر غیر از این است که کف قیمت بازیکنان خارجی در سطح پرسپولیس ۲۰۰ هزار دلار است؟ البته اگر کسی با این رقم به تهران بیایند! همین مبلغ با دلار امروزی حدود ۱۲ هزار تومان هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را برای یک مهاجم روی دست باشگاه می گذارد! ...که البته هر بازیکنی بیاید زیر ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار نمی گیرد! اما با فرض بر اینکه پرسپولیس بازیکنی ۲۰۰ هزار دلاری هم جذب کند آیا پرداخت چنین رقمی به یک خارجی تعادل اعداد قراردادهای بازیکنان ایرانی و خارجی را بر هم نمی زند؟ بازیکن ایرانی توقع نمی کند بین او و یک خارجی تبعیض و تفاوت قایل شده اند؟

از طرفی بازیکن خارجی آوردن شبیه به خرید هندوانه دربسته است. چه کسی می داند اگر بیاید هر بازی دو گل می زند؟ هر چند سال یکبار امثال مامه تیام (مهاجم نیم فصل دوم لیگ هجدهم تیم استقلال) در فوتبال ایران حضور پیدا می کنند؟ هنوز جای زخم بودیمیر، اوکراینی هایی که به پرسپولیس آمده بودند بر پیکر باشگاه خوب نشده است اما باز هم باشگاه دنبال خارجی هاست! البته از هر طرفدار پرسپولیس درباره بازیکن بی کیفیت خارجی بپرسی بدون شک نام دی‌کارمو برزیلی را که سال ها قبل به ایران آمد را به زبان خواهند آورد.

با وجود این ۵ بازیکن که نامبرده شدند به علاوه وحید امیری و مهدی ترابی که قابلیت بازی در خط حمله را هم دارند چرا اینقدر عجله در کار است؟ سازمان لیگ که تا ششم شهریور فرصت داده باشگاه ها یارگیری کنند و تازه پس از آن نیز می توان بازیکن آزاد خرید! هول شدن در هنگام خرید دایره خواسته ها را کاهش داده و در نهایت جای خالی لیست و از آن بدتر سرمایه مالی پرسپولیس را بر باد می دهد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    37 12
    برا استقلال ازین مطلبا نرفتید؟! وجدانم چیزی خوبیه
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
      9 6
      جالبه الآن حدود سه ساله استقلال هر سال داره از یکی از 5 لیگ برتر اروپا مثل لیگ برتر انگلیس ایتالیا بوندسلیگا و..بازیکنانی مثل تیام شیخ دیاته مایر گرو و..رو میگیره در کنار ستاره های آسیا مثل جباروف ضرغام و.. جوری که حتی قدیمی های خود استقلال مثل قلعه نویی هم موندن این تیم چه طوری مثل الهلال داره بازیکن میگیره!!..لیگ هایی که کف قیمت اونها حداقل سه برابر لیگ کرواسی یا اوکراین و..هست
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    27 9
    هر ادم عاقلی میدونه اینا مهاجم نوک نیستند .پارسال علیپور ضعیف بود .سال های قبلش هم مکمل بود نه نوک حمله . پرسپولیس یه مهاجم تمام عیار میخواد وگرنه سید جلال و شجاع از اینا گلزن تر هستند
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    32 11
    دقت كرديد سايت مشرق چقدر براي پرسپوليس مينويسه ؟ بلكه حاشيه براي اين تيم درست كنه بابا يه كم هم از نور چشمي ها بنويسيد
  • متخصص IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    25 12
    دایه مهربان به شما مربوط نیست.به فارسی نرم زبان در کام بگیر.تمام.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    12 4
    مهاجم 3 میلیون دلاری عیب نداره ولی 200 هزار تا برای پرسپولیس عیبه ! چرا چون هر کاری کنین قهرمانه ؟ کدوم بازیکن غیر علیپور که آماده هم نیست میتونه نوک بازی کنه تو پرسپولیس؟ جوونی که 2 تا بازی هنوز فیکس نبوده ؟ صد هزار تا تماشاچی ببینه میترسه ؟! میخوای بری آسیا ؟!
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 6
    برو عمو برو اینا رو برای تیم های دیگه بنویس نه برای قهرمان ایران که باید خودشو برای آسیا آماده کنه.
  • امیر پرسپولیسی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 9
    پرسپولیس تیم مردمی که اکثریت هواداران اون قشر عادی جامعه هستند اما همه تیم های دیگه هوادارای اقلیتشون رو اکثر مسئولین و روزنامه و رسانه های های خودفروخته تشکیل میدهند. #پرسپولیس مردمی مظلوم
  • علامه برره ای IL ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 11
    مشخصه چون سوگلیه
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 4
    به خاطر مسایل مالی پشت پرده و پولی چه دلالها پشت پرده به اعضای هیئت مدیره میدهند.
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 6
    پس پول بیت المال رو چجوری خرج کنن؟
  • علی IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    2 0
    مشرق برو اینها رو به استقلال سوگلی و سپاهان سوگلی و بقیه سوگلیها بگو نه به پرسپولیس مظلوم و غریب واقعا برایت متاسفیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس