کد خبر 981257
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
رند پال سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی

سناتور رند پال ضمن بیان این مطلب که تحریم‌های آمریکا علیه ایران تأثیر عکس داشته می‌گوید که واشنگتن نباید انتظارات غیرواقع‌بینانه‎ای از ایران داشته باشد.

به گزارش مشرق، رسانه‎های آمریکایی می‎گویند که «رند پال» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی و عضو کمیته روابط خارجی سنا اخیرا در مصاحبه‎ تلویزیونی که داشته از ارائه جزئیات درباره دیدار با مقام‎های ایران خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

سناتور آمریکایی: درباره دیدار با ظریف نمی‌توانم حرفی بزنم

نیویورکر روز جمعه به نقل از منابع آگاه نوشت که ۱۵ جولای (۲۴ تیرماه)، رند پال و مشاور او «داوگ استافورد»، با محمد جواد ظریف در محل اقامت نماینده ایران در سازمان ملل دیدار کرده‌اند.

پال در پاسخ به سؤالی که درباره دیدارش با مقام‎های ایران پرسیده شده، می‎گوید: این یک موضوع محرمانه است و من نمی‌توانم درباره آن چیزی بگویم.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: اینکه انتظار داشته باشیم ایران غنی‌سازی اورانیوم را کاملا متوقف کند و درباره برنامه موشک‌های بالستیک خود مذاکره کند غیرواقع‌بینانه است.

این سناتور آمریکایی ضمن اشاره به پایبندی ایران به توافق هسته‌ای با وجود خروج آمریکا از این توافق می‎افزاید: در اصل ما از توافق هسته‌ای خارج شده‌ایم.

پال در بخش دیگری گفته که آمریکا با این رویکرد به پیشرفتی در مذاکره با ایران دست نخواهد یافت.

عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا همچنین ضمن اشاره به تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرده که این تحریم‌ها نتیجه عکس داشته و به جای اینکه ایران را به سمت مذاکره بکشاند در حال کشاندن به سمت درگیری است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    31 0
    به نفع ایران تمام شد هر وقت حمله کردیم بردیم هر وقت دفاع کردیم باختیم هیچ وقت دفاع کننده برنده نمیشه
    • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      2 0
      مثل فوتبال
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    مثل اینکه تک و توکی افراد در امریکا پیدا میشن که ذره ای شعور داشته باشن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس