کد خبر 981094
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
سیدجلال کالدرون

سرمربی پرسپولیس تصمیم خود را برای شروع رقابت‌های لیگ برتر با نیمکت نشینی سیدجلال حسینی گرفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصلش را در تهران سپری می کند که کادر فنی این تیم در حال رسیدن به ترکیب نهایی برای شروع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است.

گابریل کالدرون که از بازی نکردن تیمش در اردوی ترکیه ناراضی بود شناخت اندکش از وضعیت بازیکنان این تیم را با بازی های تدارکاتی اخیر سرخپوشان جبران کرد تا بتواند ترکیب ایده آل خط دفاعی خود را پیدا کند.

کالدرون قبل از این مهدی شیری را به عنوان دفاع راست و محمد نادری را به عنوان دفاع چپ سرخ ها انتخاب کرده بود قرار است لیگ را با حضور شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

کالدرون هر روز فیلم بازی‌های پرسپولیس را می‌بیند

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی تصمیم به استفاده از این دو بازیکن به عنوان مدافعان میانی گرفته است که فصل گذشته خلیل زاده در کنار سید جلال حسینی در این منطقه، حضور داشتند اما مصدومیت کهنه کاپیتان پرسپولیس باعث شد تا کالدرون به فکر استفاده از کنعانی زادگان به جای او بیافتد.

سیدجلال حسینی در حالی باید طعم نیمکت نشینی در هفته های ابتدایی لیگ برتر را بچشد که در دو فصل گذشته نیز وضعیتی مشابه داشت. مدافع مستحکم سرخ ها معمولا هفته های ابتدایی را به دلیل مصدومیت از دست داده است اما اشتباهات خط دفاعی سرخ ها باعث شد تا او به ترکیب بازگردد.

باید دید زوج کنعانی زادگان و خلیل زاده تا چه زمانی خواهد توانست دوام آورده و کاپیتان اول پرسپولیس را نیمکت نشین نگه می دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد صوری IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    گابریل هواست باشه با عشقمون داری بازی میکنی بعدش سید جلال عشقمونه اگه هر جور هم باشه باید تو ترکیب باشه گفته باشم که نگی نگفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس