کد خبر 980987
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

جزیره هنگام یکی از جزایر کوچک و در عین حال هیجان انگیز واقع در آبهای نیلگون خلیج فارس است. اجازه بدهید کمی بیشتر راجع به تور جزیره هنگام و جاذبه های شگفت انگیز آن صحبت کنیم.

آیا تا کنون دلفین های باهوش و دوست داشتنی را از نزدیک دیده اید؟ آیا تا به حال به تماشای ماهی های رنگارنگ که در آب های صاف و شفاف شنا می کنند نشسته اید؟ آیا دوست دارید صنایع دستی ساخته شده از صدف و مرواریدهای دریایی و را خریداری کنید و یا به دیدن ساحل درخشان نقره ای بروید؟ تمام این دلایل کافی است تا شما را به بازدید از جزیره هنگام واقع در خلیج فارس بکشاند. اجازه بدهید کمی بیشتر راجع به تور جزیره هنگام و جاذبه های شگفت انگیز آن صحبت کنیم.

درباره جزیره هنگام

جزیره هنگام یکی از جزایر کوچک و در عین حال هیجان انگیز واقع در آبهای نیلگون خلیج فارس است. این جزیره مساحتی در حدود 36 کیلومتر را در بر دارد و در 2 کیلومتری جنوب شرقی جزیره قشم قرار دارد. در این جزیره نه خیابانی وجود دارد و نه خودرویی تردد می کند. تنها چیزی که در آن یافت می شود سکوت و آرامشی است که کمتر جایی نظیر آن وجود دارد. در این جزیره سه روستا به نام های هنگام قدیم، هنگام جدید و گیل وجود دارد که خود از جاذبه های تور جزیره هنگام به شمار می روند.

جاذبه های جزیره هنگام

در این جزیره کوچک و دوست داشتنی دنیایی متفاوت از دیدنی ها و تفریحات وجود دارد. فقط کافی است بدانید به سراغ کدام از دیدنی های آن بروید. عمدتا تور جزیره هنگام یک نیم روز به انجام می رسد و بیشتر گردشگران در کنار بازدید از جزیره قشم حتما از این جزیره نیز دیدن می کنند. در ادامه به شما می گوییم که چه چیزهایی در تور جزیره  هنگام در انتظار شما است.

دلفین های جزیره هنگام

هر کسی که به دیدن این جزیره می آید به دنبال دیدن دلفین ها خواهد رفت. در حقیقت، تماشای دلفین ها اولین دلیل بازدید از این جزیره است زیرا امکان دیدن این موجودات باهوش و زیبا در همه جا میسر نیست. بهترین قسمت تور جزیره هنگام این است که برای بازدید آنها نیازی به تهیه بلیط ندارید. شما می توانید در مسیر سفر خود از جزیره قشم به جزیره هنگام آنها را تماشا کنید. بهترین زمان رویت دلفین ها صبح هنگام و در فصل اردیبهشت می است.

ساحل جزیره هنگام

یکی دیگر از جاذبه های تور جزیره هنگام سواحل زیبا و درخشان آن است. سواحل این جزیره چنان شفاف و صاف است که می توان آبزیان و ماهی های رنگ بیشماری را در آن دید که برای غذا خوردن به سطح آب می آیند. علاوه بر این یکی از منحصربه فرد ترین بخش های این جزیره ساحل نقره ای آن است. در این ساحل نوعی کانی براق به چشم می خورد که در میان ماسه های ساحل جا خوش کرده و جلوه ای درخشان به ساحل بخشیده است. همچنین در برخی ایام سال شاهد یکی از بی نظیرترین پدیده های طبیعی خواهید بود که در آن ساحل و دریا به رنگ جادویی آبی ارغوانی در می آیند. علت این امر وجود موجودات ریزی به نام فیتوپلانکتون هاست که در واکنش شرایط ناآرام از خود نور ساطع می کنندو باعث درخشندگی ساحل می شوند.

شهربازی

بهترین انتخاب برای داشتن لحظاتی پر از شادی و هیجان برای آن دسته از کسانی که نمی توانند از امکانات موجود در بخش تفریحات آبی مجموعه استفاده کنند حضور در شهربازی سان وی لاگون مالزی است. در این بخش تفریحات کودکانه جذابی همچون دیگ آپاچی ها، تاب گردان و کندی لند وجود دارد که این گروه سنی می توانند از سرگرم شدن با آنها لذت فراوانی ببرند. همچنین بخش های هیجانی بسیاری در شهربازی سان وی لاگون مالزی موجود است که می تواند اسباب تفریح و سرگرمی مراجعین را فراهم آورد به طور مثال بازی تبرزین، بازی انتقام دزدان دریایی، طولانی ترین پل معلق مالزی، دنیای هیجان کودکان، ترن شهر گمشده و...

باغ وحش

باغ وحش سان وی لاگون  در تور مالزی لحظه آخری از جمله جذابیت های مجموعه سان وی لاگون مالزی است که با گشت و گذار در آن می توان افزون بر ۱۵۰ گونه حیوانی از سرتاسر دنیا را مشاهده نمود. این باغ وحش بخش های گوناگونی مانند سرزمین ببر، بخش شیرهای سفید، قفس های درختی، پرندگان ساوانا، شهر حیوانات خانگی، مسیر جنگل و... دارد.

پارک هیجان سان همانطور که از نام آن پیداست امکان وجود تفریحات بسیار مهیج و متنوعی را در پارک هیجان سان وی لاگون می توان انتظار داشت به طور مثال تجربه یک پرش بی نظیر در نخستین بانجی جامپینگ مالزی، شرکت در مسابقات کارتینگ و موتورهای چهار چرخ، بازی جی فورس ایکس، پینت بال، تیر و کمان، کایاک سواری و...

پارک وحشت

برای حضور در پارک وحشت سان وی لاگون باید توجه داشت که تنها به کودکان بالای ۷ سال اجازه داده می شود که به همراه والدین خود به این مکان هراس آور بیایند. پارک وحشت سان وی لاگون جایی است که ترس و وحشت فوق العاده ای را برای مراجعین خود به ارمغان آورده و ضربان قلبشان را به بالاترین حد ممکن می رساند. پارک وحشت سان وی لاگون از بخش های گوناگونی همچون ماجراجویی شکارچیان روح، شب وحشت و... تشکیل شده است و مناسب حال کسانی است که از تجربه موقعیت های دلهره آور لذت فراوانی می برند.

                  

  فعالیت های آکواریوم

این آکواریوم علاوه بر جنبه گردشگری که دارد کاربرد های دیگری نیز خواهد داشت. این آکواریوم بخش از مرکز زیست شناسی شهر پوکت می باشد که در آن به زیست شناسی انواع ماهیان دریایی پرداخته می شود. آکواریوم پوکت وسعتی بزرگی داشته و اندازه آن به بیش از 8 هکتار می رسد. در این آکواریوم همچنین ماهیان مختلف دریایی شناسایی شده و نحوه زندگی و زاد و ولد آنها مورد بررسی قرار می گیرد. این آکواریوم می تواند شما را با عواملی که سبب انقراض گونه خاصی از ماهیان دریایی می شود آشنا سازد. همچنین انواع بیماری های آبزیان در آکواریوم پوکت شناسایی شده و نسبت به رفع آنها در زندگی عمومی پرداخته می شود. به همین دلیل آکواریوم پوکت از اهمیت ویژه ای در میان مردم برخوردار می باشد و مردم خود پوکت نیز ارزش خاصی برای آن قائل هستند. هر ساله این آکواریوم میزبان خیل عظیمی از گردشگران از جای جای نقاط جهان می باشد و این امر نیز اهمیت گردشگری آن را نمایان می سازد. گردشگران با مراجعه به این آکواریوم می توانند خدمات مختلفی را دریافت نمایند . امکانات ویژه ای برای کودکان در نظر گرفته شده است.

بخش های مختلف آکواریوم

به گزارش  تور تایلند سفر باتو  آکواریوم پوکت از بخش های مختلفی تشکیل شده و تنها در تونل زیر آبی خلاصه نخواهد شد. پس از ورود به آکواریوم ابتدا ماکت ماهی را مشاهده خواهید نمود و استخر لمسی می تواند بهترین حس را برایتان داشته باشد. چرا که می توانید انواع ماهی ها را با دستان خودتان لمس نمایید. در بخش بعد می توانید ماهیان آب شیرین را مشاهده نمایید. شهر زیر آب می تواند مکان جالبی باشد چرا که در این مکان انواع موجودات شبیه سازی شده مانند پری دریایی می توانید مشاهده نمایید. در این آکواریوم می توانید انواع ماهیان آکواریومی را نیز مشاهده نمایید که زیبایی آنها غیر قابل وصف خواهد بود. بی مهرگان و صخره های مرجانی بخش بعدی خواهد بود که توجه شما را به خود جلب خواهد نمود. ماهیان صنعتی به ماهیانی گفته می شود که قابلیت خوردن دارند و در آکواریوم شهر پوکت می توانید انواع کاملی از این ماهی ها را مشاهده نمایید. ماهیان آب های عمیق از جمله ماهیانی هستند که کمتر دیده شدند و به همین دلیل آکواریومی مخصوص این ماهی ها در نظر گرفته شده که با مشاهده آنها حیرت زده خواهید شد. پس از آن به تونل آکواریوم منتقل خواهید شد که مهیج ترین بخش این آکواریوم خواهد بود. البته پس از این مرحله نیز می توانید آکواریوم های 12 ضلعی و حوضچه لاکپشت ها را نیز مشاهده نمایید.

**محتوای تبلیغاتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس