کد خبر 980379
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
نرخ دلار در آستانه ورود به کانال ۱۱۰۰۰ تومانی

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۵۶۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش مشرق،  قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، نوسان جزئی داشته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش 50 تومانی و دلار آزاد با کاهش نسبت به دیروز مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی 11 هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی هفته گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال 12 هزاری در محدوده های قیمتی 12 هزار و 200 تا 12 هزار و 400 تومان هم معامله می شد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با کاهش 50 تومانی نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 900 تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم 11 هزار و 800 تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

نهاوندیان: حذف دلار از سیاست های کشور است

تجربه جهانی مهار مالیاتی به کار می‌آید؟

گفتنی است، امروز قیمت دلار در صرافی های بانکی اندکی بیشتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با رشد اندک نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 910 تومان تعیین شده است.
قیمت یورو در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، کاهش داشته و برای فروش به مردم با قیمت 13 هزار و 500 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 400 تومان است.
قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، 3271 تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم 14 هزار و 560 تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 557 تومان، قیمت یورو را 12هزار و 763 تومان و قیمت پوند انگلیس را 14هزار و 14 تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.
شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 و 405 تومان و 5 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 500 تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    15 0
    چه فایده وقتیکه قیمت ها همچنان در کانال 18 هزار تومانی قرار دارند و روز به روز بیشتر هم می شوند .
  • mamad US ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 1
    اگه این سقوط هست پس به بالا رفتن قیمت چی میگین کمتر از یک دهه قیمت ارز 13 برابر شد اون سعود نبود سیاه نمایی غربی ها بود صد تومن کم شده میشه سقوط آخ آخ آخ مغذ دلار پاشید کف خیابون گناه داره منم حتما معاند و اغتشاش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس