کد خبر 979878
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از شرایط این تیم برای حضور در فصل جدید ابراز رضایت کردو گفت: استراماچونی نشان داد به هیچ وجه سفارش پذیر نیست و اقتدار او در این زمینه مرا یاد کی‌روش انداخت.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده در ارزیابی اش از شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی تا اینجای کار نشان داده می‌تواند مربی خوبی باشد. او بساط بازیکن سالاری را از تیم برچید و نظم و انضباط را بر تیمش حاکم کرد.

وی افزود: زمانی که استراماچونی سه بازیکن را به دلیل بی انضباطی کنار گذاشت و به هیچ قیمتی حاضر به بازگرداندن آنها نشد، ثابت کرد مربی مقتدری است و به هیچ وجه سفارش پذیر نیست. این اخلاق او مرا یاد کی‌روش انداخت. 

بیشتر بخوانید:

دلیل سکوت ناگهانی پیشکسوتان استقلال چیست؟

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص تعویق در آغاز لیگ بیان داشت: این اصلا اتفاق خوبی نیست و دود آن در چشم کل فوتبال می‌رود. همه می‌دانند که دوره بدنسازی محدود و مشخص است و بعد از پایان این دوره بدنها باید به مسابقه برود. مطمئنم که در لیگ نوزدهم تعداد مصدومان زیاد می‌شود.

فلاحت زاده با اشاره به جدایی رحمتی از استقلال گفت: این تیم حتما به دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح نیاز دارد. در وهله اول باید آرزو کنید که حسینی در طول فصل محروم و مصدوم نشود. باشگاه هم باید جذب یک دروازه‌بان خوب و در سطح حسینی را در دستور کارش بگذارد. 

مدافع پیشین آبی پوشان سپس به بحث‌های حاشیه‌ای که در خصوص آکادمی این باشگاه مطرح شده اشاره کرد و بیان داشت: برای آنهایی که تا از آکادمی رفتند برای این تیم شروع به حاشیه سازی کردند متاسفم. آکادمی از باشگاه جدا نیست و حاشیه سازی برای آکادمی استقلال یعنی حاشیه سازی برای خود باشگاه.

وی اضافه کرد: رضا حسن زاده دوست و همبازی سابق من است و سالهای سال است او را می شناسم. رضا اسطوره باشگاه است و در فینال آسیا برای ما گل قهرمانی زده است. چطور بعضی‌ها در باره او قضاوت اشتباه کرده و برایش حاشیه درست می‌کنند.

فلاحت زاده ادامه داد: یا محمد مومنی که از سالم ترین و پاک ترین افرادی است که در آکادمی کار کرده. همه می‌دانند او برای ایجاد یک ورزشگاه اختصاصی برای تیم های پایه چقدر زحمت کشیده. اما بعضی‌ها می‌خواهند با شخصیت و آبروی او بازی کنند. این افراد شاید مدتی در استقلال بازی کرده باشند اما رفتارشان نشان می‌دهد خیرخواه این باشگاه نیستند و تنها دنبال منافع خودشان هستند. وگرنه برای پیشکسوتان آبرومندی مثل مومنی، حسن زاده و اکبرپور حاشیه درست نمی‌کردند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس