ظریف نمایه

وزیر امور خارجه می‌گوید: در برابر انتقادات دل‌نازک نشدم ولی انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد.

به گزارش مشرق،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره محتوای پاسخ مقام معظم رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو، گفت: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.

ببینید

وی در پاسخ به این سوال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید، عنوان کرد: خیر، اصلا دل‌نازک نشدم؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.

 در روزهای اخیر رسانه‌ها گزارش دادند؛ محمدجواد ظریف به دنبال پخش سریال «گاندو» در نامه‌ای به رهبر انقلاب از توهین‌ ، تهمت‌ و تخریب ها در این سریال گلایه کرده است، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز دیروز این موضوع را تایید کرد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • جواد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    16 0
    قول شرف می دهم اگر حرفهای گاندو غلط بود کار عوامل سریال گاندو به دادگاه کشیده میشد نه با نامه نگاری. آقای ظریف اگه واقعا گاندو دروغ محض بوده چرا برای دفاع از منافع ملی و تهمتی که ادعا میکنی شکایت نکردی؟ حتما واقعیت داشته
  • علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    10 0
    درودبرکارگردان وبازیگران سریال گاندو که بسیاری ازواقعیتها رابرملا کرد،حقیقت همیشه تلخ است.
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      0 9
      چه چیزی برملا شد. همه چیز در زمان خودش گفته شده بود. اینها فقط یه عده بچه را می خواستند به اسم جوانگرایی مطرح کنن که موفق هم شدن.
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      2 0
      چه چیزی برملا شد...خیلی کوته بینی میخواد که کسی فکر کنه تمام هدف فیلم جوان‌گرایی ومطرح کردن یه عده جوان بوده .
  • سروش IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    8 0
    شما با امضای کری تضمین است و امریکا خوش قول است و من خوش بین هستم و و ما مذاکره بلدیم و ..... 80 میلیون ایرانی رو بیچاره کردی حالا سر یه فیلم اونم حقیقی!!!! ناراحتی عمو. بابا روتو برم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس